Ταξιδιωτικές προβλέψεις για το 2022 κάνουν οι διευθύνοντες σύμβουλοι ορισμένων από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στον κόσμο.
Όλοι τους είναι μέλη της Παγκόσμιας Ένωσης Ξενοδοχείων (Global Hotel Alliance -GHA).
Όπως αναφέρουν οι ταξιδιώτες είτε θα κάνουν μεγάλα ταξίδια είτε θα μείνουν στο σπίτι.
Προβλέπουν υπερμεγέθεις διακοπές σε υπερπολυτελή θέρετρα και ταξίδια σε μεγάλες παγκόσμιες πόλεις. Επίσης αναφέρουν σενάρια διαμονών, ημερήσιων διακοπών και εργασίας από το ξενοδοχείο και προτίμηση για βιώσιμα ταξίδια.
Η Ένωση περιλαμβάνει περισσότερα από 500 ξενοδοχεία σε 35 μάρκες σε 85 χώρες.
Πιο ευέλικτες επιλογές πληρωμής ταξιδιού και βολικές ανέπαφες υπηρεσίες θα γίνουν προτεραιότητα, επηρεάζοντας σημαντικά τις αγοραστικές συμπεριφορές των ταξιδιωτών, σύμφωνα με τους ηγέτες των ξενοδοχείων.
Διακοπές αλλά βιώσιμο τρόπο
Τα ταξίδια με λίστα bucket και οι μοναδικές εμπειρίες είναι οι κορυφαίες καταναλωτικές ταξιδιωτικές τάσεις για το 2022.
Σχεδόν το 73% των ερωτηθέντων αποκαλύπτουν ότι στόχευαν σε αυτήν την τάση του κλάδου με σημαντικές πωλήσεις και δραστηριότητα μάρκετινγκ πάνω από όλα.
Επισήμαναν επίσης μια αύξηση στις κρατήσεις για βίλες και σουίτες.
Μερικοί επισκέπτες κάνουν ένα βήμα παραπέρα, επιλέγοντας ένα θέρετρο για να γιορτάσουν γάμους και ειδικές περιστάσεις, με την περιοχή του Ινδικού Ωκεανού ένα σαφές hotspot.
Αυτή η αύξηση των δαπανών και η προτίμηση για μεγαλύτερα καταλύματα αντικατοπτρίζεται στην προβλεπόμενη ώθηση των εσόδων δωματίων το 2022 σε όλες τις αγορές.
Είναι επίσης σαφές ότι οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να δίνουν προτεραιότητα στις υπεύθυνες ταξιδιωτικές επιλογές φέτος.
Επιστροφή των ταξιδίων στην πόλη
Τα ταξίδια στην πόλη θα επανέλθουν το 2022, σύμφωνα με τους περισσότερους CEO των επωνυμιών GHA (80%). Όπως αναμένουν ο αριθμός των επισκεπτών σε αστικά ακίνητα θα επιστρέψει στο 75% περίπου των επιπέδων του 2019 φέτος. Οι πιο δημοφιλείς πόλεις για το 2022 είναι το Ντουμπάι και το Λονδίνο, ενώ η Ρώμη και η Λισαβόνα αναδεικνύονται και πάλι. Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι σημείωσαν ότι οι προορισμοί με ελάχιστους περιορισμούς που σχετίζονται με την πανδημία εκμεταλλεύονταν τη συγκρατημένη ζήτηση για ταξίδια.
Ταξίδια κοντά στον τόπο διαμονής
Οι ταξιδιώτες που διψούν για εμπειρίες θα συνεχίσουν να εξερευνούν ξενοδοχεία και προορισμούς κοντά στον τόπο διαμονής τους το 2022. Το 46% των CEO της GHA δηλώνει ότι η αγορά ημερήσιας διαμονής ήταν προτεραιότητα πωλήσεων και μάρκετινγκ φέτος.
Οι προορισμοί με αυτοκίνητο έχουν μεγάλη ζήτηση, ενώ οι παρατεταμένες διαμονές αυξάνονται. Ως εκ τούτου τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται με ελκυστικά πακέτα. Αυτά κυμαίνονται από ημερήσιες επισκέψεις για δουλειά ή παιχνίδι έως μεγαλύτερες θέσεις για στελέχη και τις οικογένειές τους.
Ευκολίες στον τρόπο πληρωμής
Η επιθυμία των ταξιδιωτών για ευκολία στις πληρωμές θα φτάσει σε υψηλό όλων των εποχών φέτος. Περισσότερο από το 68% θα επενδύει σε αναβαθμίσεις συστημάτων φέτος για να προσφέρει στους επισκέπτες μια απρόσκοπτη εμπειρία, ιδιαίτερα στα σημεία πώλησης.
Ανέπαφες ταξιδιωτικές εμπειρίες διαμονής
Οι ταξιδιώτες με γνώσεις τεχνολογίας κουρασμένοι από τη γραφειοκρατία που σχετίζεται με την πανδημία, θα εκτιμήσουν την ευκολία περισσότερο από ποτέ το 2022. Οι CEO της GHA επενδύουν στην τεχνολογία για να κάνουν τη ζωή των επισκεπτών τους πιο εύκολη. Περισσότερο από το 68% εξετάζει την ανέπαφων κλειδιών δωματίου το 2022, ενώ το 46% έδινε προτεραιότητα στο online check-in.
Οι μελλοντικοί CEOs εξετάζουν τα οφέλη του metaverse και της εικονικής πραγματικότητας. Το 50% των ερωτηθέντων επιθυμεί να χρησιμοποιήσει την εικονική πραγματικότητα για περιηγήσεις σε ξενοδοχεία.