Ο Όμιλος Expedia ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια στρατηγική του για τον κοινωνικό αντίκτυπο και τη βιωσιμότητα για την προώθηση ενός ταξιδιωτικού οικοσυστήματος που είναι υπεύθυνο, ανοιχτό και προσβάσιμο σε όλους.
Συνδυάζοντας την αποστολή, τον σκοπό και τις αξίες της εταιρείας με την επικεντρωμένη στον ταξιδιώτη νοοτροπία της, η στρατηγική κοινωνικής επιρροής και βιωσιμότητας Open World™ επικεντρώνεται σε τρεις προτεραιότητες: αύξηση της πρόσβασης για τους υποεξυπηρετούμενους ταξιδιώτες, εκδημοκρατισμός της ταξιδιωτικής οικονομίας και καινοτομία βιώσιμων λύσεων για το μέλλον ταξίδι.
Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ανακοίνωσε την τεχνολογική της πλατφόρμα Open World – που δημιουργήθηκε για συνεργάτες όλων των μεγεθών για να αξιοποιήσουν και να διαμορφώσουν προϊόντα και υπηρεσίες που απαιτούνται για την επιτυχία στο ταξιδιωτικό οικοσύστημα. Σε ευθυγράμμιση με αυτήν την καινοτομία και την πεποίθηση ότι τα ταξίδια είναι μια δύναμη για το καλό, η επόμενη επανάληψη του Open World επεκτείνεται στην εμπειρία του ταξιδιώτη, τη συμμετοχή της κοινότητας και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
«Το ταξίδι μεταμορφώνει. Διευρύνει τους ορίζοντες, ενισχύει τις συνδέσεις και αλλάζει προοπτικές. Με το νέο μας Open World™ κοινωνικό αντίκτυπο και μακροπρόθεσμα σχέδια βιωσιμότητας, θα προωθήσουμε την αποστολή μας να δυναμώνουμε τα ταξίδια για όλους, παντού», δήλωσε ο Peter Kern, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Expedia. «Το ταξίδι πρέπει να ελαφρύνει το αποτύπωμά του στον πλανήτη και όλοι θα πρέπει να μπορούν να το ζήσουν και να λάβουν τα σχετικά οφέλη. Τώρα είναι η ώρα να καινοτομήσουμε το υπάρχον μοντέλο. Έχουμε την ευθύνη να επιτρέψουμε μια ισχυρότερη, πιο βιώσιμη βιομηχανία».
Η στρατηγική κοινωνικής επιρροής και βιωσιμότητας Open World™ θα αντιμετωπίσει τις ανισότητες στα ταξίδια, θα επιταχύνει ουσιαστικές αλλαγές για το μωσαϊκό των ταξιδιωτών και των κοινοτήτων που τροφοδοτούν την παγκόσμια βιομηχανία και θα εξασφαλίσει έναν υγιή πλανήτη.