Κατακόρυφα έχει αυξηθεί τα τελευταία 5 χρόνια ο αριθμός των καθυστερήσεων για τους αερομεταφορείς του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Which?

Οκτώ στις δέκα βρετανικές αεροπορικές εταιρείες, από το 2014 έως και σήμερα απ’ ότι φαίνεται σύμφωνα με στοιχεία της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας καθυστερούν πάνω από μία ώρα επηρεάζοντας κάθε χρόνο 17 εκατομμύρια επιβάτες.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι αεροπορικές και τα αεροδρόμια αντιμετωπίζουν δυσκολίες διαχείρισης με τον ολοένα αυξανόμενο αριθμό πτήσεων και επιβατών. Αυτό ωστόσο έχει ως αποτέλεσμα πρόσθετα έξοδα και ταλαιπωρία για τους επιβάτες.

Οι αεροπορικές

Η Ryanair, η EasyJet και η WizzAir είναι οι εταιρείες με τα μεγαλύτερα ποσοστό καθυστερήσεων, αφού κατάφεραν μέσα σε αυτά τα χρόνια να τις διπλασιάσουν. Αλλά και οι επιβάτες της Thomas Cook σε ποσοστό 11,5% καθυστερούν το λιγότερο 1 ώρα με τον αερομεταφορέα.

Ενδιαφέρον είναι όμως πως η Thomas Cook, η Ryanair, η EasyJet αύξησαν τον αριθμό των πτήσεών του από 30%-70% όλα αυτά τα χρόνια.

Για τις καθυστερήσεις μάλιστα κατηγορούν τον καιρό, την εναέρια κυκλοφορία και τις απεργίες. Η Eurocontrol όμως διαψεύδει τις κατηγορίες ρίχνοντας ευθύνες στους αερομεταφορείς αφού άλλες εταιρείες όπως η Jet2, η British Airways ή η KLΜ έχουν καταφέρει να βελτιώσουν την ακρίβειά τους.

Τα αεροδρόμια

Όσον αφορά το χειρότερο αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου, αυτό είναι το Στανσεντ. Παρόλο που το Χίθροου είναι το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της χώρας, το Στάνσεντ εξαιτίας της ξαφνικής αύξησης επιβατών από 20 εκατ. το 2014 σε 25 εκατομμύρια το 2018,  δυσκολεύεται να διαχειριστεί την επιβατική κίνηση.

Μάλιστα, 1 στους 10 ταξιδιώτες είναι σίγουρο ότι θα καθυστερήσει να φτάσει στον προορισμό του, μία ώρα ή και παραπάνω.