Η Booking.com απενεργοποιεί τη σειρά εργαλείων και υπηρεσιών BookingSuite για παρόχους διαμονής.

Όπως ανακοίνωσε τα προϊόντα WebDirect, BookingButton, RateIntelligence και ChoicePro δεν θα είναι διαθέσιμα από τις 30 Νοεμβρίου 2020.

Το στοιχείο καταστήματος εφαρμογών του προϊόντος θα παραμείνει. Αλλά η Booking.com θα τερματίσει την υποστήριξη για τις πλατφόρμες.
Επειδή θέλει να “συνεχίσει να αναπτύσσει πόρους προς την βασική επιχείρηση και να επενδύει στη μακροπρόθεσμη στρατηγική”.

Η εταιρεία επενδύει σε πιο εξατομικευμένα προϊόντα και εμπειρίες στους πελάτες, σε κάθε μέρος του ταξιδιού τους.

Η BookingSuite ξεκίνησε όταν η μητρική εταιρεία Booking.com Booking Holdings. Και έκανε μια σειρά εξαγορών το 2014 και το 2015.

Η ιδέα ήταν να αναπτυχθεί ένα χαρτοφυλάκιο εργαλείων στο σύστημα διαχείρισης Booking.com που θα ήταν χρήσιμο για τους ξενοδόχους.

Οι εξαγορές ήταν οι Buuteeq (για υπηρεσίες μάρκετινγκ και σχεδιασμού) και Hotel Ninjas (κρατήσεις και διανομή). Και αργότερα ενώθηκαν για τη διαχείριση των εσόδων με τον πάροχο PriceMatch.

Τα προϊόντα των τριών εταιρειών τελικά μεταμορφώθηκαν στο βασικό κουαρτέτο των εργαλείων – WebDirect, BookingButton, RateIntelligence και ChoicePro – και το κατάστημα εφαρμογών κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2019.

Το κατάστημα είναι μια συλλογή υπηρεσιών που παρέχονται από εταιρείες λογισμικού στη βιομηχανία. Και που καλύπτουν μια σειρά εργαλείων για να βοηθήσουν τους ξενοδόχους στις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Το κατάστημα χωρίζεται σε διάφορα στοιχεία, καλύπτοντας τη βελτιστοποίηση τιμών, την πώληση, τις επικοινωνίες επισκεπτών, τη διαχείριση της φήμης στο διαδίκτυο, την καθαριότητα, τις υπηρεσίες επισκεπτών, τα μηνύματα και τις κριτικές.

Κάθε ένα είναι διαθέσιμο στους ιδιοκτήτες ακινήτων, συμπεριλαμβανομένων όλων των τύπων ξενοδοχείων, ξενώνων και διαμερισμάτων.

Το κλείσιμο του κύριου στοιχείου της BookingSuite προκάλεσε αναπόφευκτα μια αναταραχή προμηθευτών. Που προσπαθούν να πείσουν τα ξενοδοχεία στο δίκτυο Booking.com που χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή την πλατφόρμα για να αλλάξουν τη διαχείριση εσόδων, το μάρκετινγκ και τις λειτουργίες ιστότοπων σε νέο συνεργάτη πριν από την προθεσμία της 30ης Νοεμβρίου.