Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Jet2holidays έχει διατηρήσει τη θέση της ανάμεσα στους 10 κορυφαίους οργανισμούς στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την εξυπηρέτηση πελατών.

Η επιχείρηση περιοδείας κατατάχθηκε στην από κοινού τέταρτη θέση με την Waitrose μεταξύ των οργανισμών με την υψηλότερη βαθμολογία στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών του Ηνωμένου Βασιλείου (UKCSI) που δημοσιεύτηκε από το Institute of Customer Service.

Ήταν η μόνη ταξιδιωτική εταιρεία που πέτυχε βαθμολογία στην πρώτη 10άδα, παρά το γεγονός ότι η βαθμολογία της έπεσε οριακό 0,1% από έτος σε έτος στο 84,4%.

Η αδελφή αεροπορική εταιρεία Jet2 κατατάχθηκε στη 14η θέση με μικρή άνοδο στη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών της.

Η επόμενη πλησιέστερη ταξιδιωτική επιχείρηση ήταν η Booking.com και η Premier Inn στην 32η κοινή θέση ακολουθούμενη από το Holiday Inn (41η) και τη Marriott (43η).

Αλλά η έκθεση, που δημοσιεύεται δύο φορές το χρόνο, ανέφερε ότι «ο αριθμός των τουριστικών εταιρειών στους 50 κορυφαίους οργανισμούς μειώθηκε από 10 τον Ιούλιο του 2023 σε πέντε τον Ιούλιο του 2024 UKCSI.

Στον τουριστικό τομέα συνολικά, 19 από τους 23 οργανισμούς έχουν χαμηλότερη ικανοποίηση από ό,τι πριν από ένα χρόνο, ενώ οκτώ έχουν μειωθεί κατά τουλάχιστον δύο μονάδες».

Η εταιρεία επισκευής βασικών προϊόντων και επισκευών Timpson βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα, ακολουθούμενη από την εταιρεία κατασκευής Nationwide και το πολυκατάστημα John Lewis.

Η Jet2holidays ήταν μεταξύ των εταιρειών που αναγνωρίστηκαν σε τέσσερις από τις πέντε κορυφαίες διαστάσεις της εξυπηρέτησης πελατών που αξιολογήθηκαν από το ICS – εμπειρία, ήθος πελατών, συναισθηματική σύνδεση και ηθική.

Η Hotels.com κατατάχθηκε στην υψηλότερη θέση για συμβατούς χειρισμούς μαζί με την P&O Ferries, τη Haven και το Holidays Inn.

Οι οργανισμοί που αξιολογήθηκαν ως οι πιο βελτιωμένοι τους τελευταίους 12 μήνες περιλαμβάνουν τους P&O Ferries, lastminute.com, Tui Airways, Eurotunnel και British Airways.

Το ICS διαπίστωσε ότι οι τομείς του τουρισμού, της αναψυχής και της αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν εκεί όπου οι πελάτες είναι πιο πιθανό να προτιμήσουν την άριστη εξυπηρέτηση, ακόμα κι αν κοστίζει περισσότερο.

Σχεδόν το ένα τρίτο των πελατών (31%) προτιμά την άριστη εξυπηρέτηση, ακόμη και με υψηλότερο κόστος, σε όλους τους τομείς.

Η αναφορά των 102 σελίδων βασίζεται σε σχεδόν 60.000 απαντήσεις από περισσότερους από 15.000 πελάτες, με τον τομέα των μεταφορών να προσελκύει 7.500 απαντήσεις. Συνολικά 282 εταιρείες έλαβαν βαθμολογία UKCSI.