Ο John Elieson, COO της Travelport έκανε τη δική του ανασκόπηση για το 2022 και τις προβλέψεις για το επόμενο έτος.
“Η ταξιδιωτική βιομηχανία εργάστηκε σκληρά για να επιστρέψει στην επιχείρηση το 2022 μετά την πανδημία COVID-19. Η φετινή χρονιά ορίστηκε από την επιστροφή στις μεγάλες πόλεις, τη δύναμη της ευελιξίας, την ανάγκη για επανασύνδεση και την επιθυμία για ξεφάντωμα”, είπε.
“Αν και έχουμε δει την εμπιστοσύνη στον κλάδο να ανακάμπτει και οι διεθνείς κρατήσεις να ξεπερνούν τις εγχώριες κρατήσεις, τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν καθυστερήσει να ανακάμψουν. Με ένα σκληρό οικονομικό περιβάλλον, υπάρχουν τώρα ακόμη περισσότεροι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Ωστόσο, ακόμη και με αυτές τις αβεβαιότητες, πολλοί πιστεύουν ότι αυτή είναι η καλύτερη στιγμή για επαγγελματικά ταξίδια, ώστε να μπορέσουν να επανασυνδεθούν με τους συναδέλφους και τους πελάτες, μετά τη μακρά παύση στα ταξίδια που προκλήθηκε από την πανδημία.
Οι άνθρωποι τώρα κάνουν κράτηση για πιο έξυπνα επαγγελματικά ταξίδια – συνδυάζοντας περισσότερες συναντήσεις σε ένα ταξίδι και σκόπιμα με το πότε να ταξιδέψουν έναντι πότε να πραγματοποιήσουν τηλεδιάσκεψη, προκειμένου να μετριαστούν αυτές οι ανησυχίες.
Ωστόσο, δεν υπάρχει υποκατάστατο του να είστε μαζί προσωπικά. Σε επαγγελματικό επίπεδο, βελτιώνει τις συνδέσεις, τις συνομιλίες και τη συνεργασία. Σε προσωπικό επίπεδο, προωθεί το ανοιχτό μυαλό και πραγματικά εμπλουτίζει τη ζωή.
Η βιωσιμότητα θα έρθει επίσης επάξια στο προσκήνιο το 2023. Θα δούμε περισσότερες επιχειρήσεις να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τις πολιτικές ESG και να επανεξετάζουν τις επιχειρηματικές τους συνήθειες ανάλογα.
Ο ταξιδιωτικός κλάδος χρειάζεται διαφάνεια προκειμένου να κάνουμε το δικό μας μέρος για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Χωρίς αυτό, οι ταξιδιώτες θα χάσουν την εμπιστοσύνη τους και θα υιοθετήσουν μια νοοτροπία αναμονής αντί να υιοθετήσουν βιώσιμες λύσεις. Δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε μια πιο έξυπνη και πιο πράσινη παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία”, συμπλήρωσε ο COO της Travelport.