Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα βιωματικά και πολυτελή ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή των τάσεων για το 2024, σύμφωνα με τον HBX Group, εταιρεία B2B στον χώρο της TravelTech.
Οπως αποκαλύπτει το 2024 θα είναι η χρονιά που θα πραγματοποιηθούν οι μακροχρόνιες ταξιδιωτικές προσδοκίες.
«Αυτή είναι μια χρονιά αισιοδοξίας για τον παγκόσμιο τουρισμό, η πρώτη πλήρως «κανονική» χρονιά ταξιδιών από το τέλος της δεκαετίας», δήλωσε ο Nicolas Huss, διευθύνων σύμβουλος του HBX Group.
Ενώ ορισμένες τάσεις παραμένουν σταθερές -συμπεριλαμβανομένης της εστίασης στην εξατομίκευση και τη βιωσιμότητα- προβλέπεται επίσης στροφή προς την ευεξία και αυξημένη ζήτηση για νέες επιλογές πληρωμής από τους ταξιδιώτες.
Βιωματικό ταξίδι
Από τα αθλήματα μέχρι τα ψώνια, οι κρατήσεις για ταξίδια γύρω από αγαπημένες ενασχολήσεις θα κινηθούν ανοδικά το 2024.
Με τους Ολυμπιακούς Αγώνες αυτό το καλοκαίρι, αναμένετε αύξηση των ταξιδιών στο Παρίσι.
Λόγω του Euro 2024 οι φίλοι του ποδοσφαίρου θα συρρεύσουν στη Γερμανία. Οι λάτρεις του κρίκετ θα κατευθυνθούν στις ΗΠΑ και την Καραϊβική για το Παγκόσμιο Κύπελλο T20.
Το ταξίδια για shopping αναμένεται επίσης να κορυφωθεί φέτος. Οι καταναλωτές κάνουν κρατήσεις για τις διακοπές τους σε προορισμούς για ψώνια που πρέπει να επισκεφτούν.
Το Λονδίνο, διαίτερα για τους Κινέζους ταξιδιώτες και οι ΗΠΑ ήταν πάντα δημοφιλείς. Ωστόσο, εμφανίζονται και νέοι προορισμοί, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας, καθώς οι καταναλωτές επενδύουν στους εγχώριους σχεδιαστές της.
Ταξίδια πολυτελείας
Τα luxury ταξίδια, συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού ευεξίας, γνωρίζουν άνοδο. Οι ταξιδιώτες δίνουν ολοένα και περισσότερο προτεραιότητα στην επίτευξη μιας αρμονικής εσωτερικής και εξωτερικής ισορροπίας στη ζωή τους. Θα αναζητήσουν πιο αποκλειστικές εμπειρίες φέτος, βασισμένες στην γαστρονομία.
Με πολλά καταφύγια που προσφέρουν συνδυασμό όλων αυτών, μπορεί να είναι ο ιδανικός τρόπος απενεργοποίησης ενώ παράλληλα φροντίζει το σώμα και το μυαλό κάποιου.
Ανάκαμψη Ασίας-Ειρηνικού
Το 2024 θα είναι η πρώτη πλήρης χρονιά για ταξίδια για την Ασία-Ειρηνικό (APAC) από το 2019. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά για τους τουρίστες να εξερευνήσουν τόσο εντός όσο και εκτός της περιοχής. Ενώ η Κίνα θα πρωτοστατήσει, το Βιετνάμ θα δει μια σημαντική άνοδο στη δημοτικότητα.
Εξατομίκευση και αυτοματοποίηση
Οι τουρίστες (90%) αναζητούν πλέον λύσεις που θα καλύπτουν την αυξανόμενη ζήτηση για εξατομικευμένα και απρόσκοπτα ταξίδια, για μια εμπειρία ταξιδιού χωρίς τριβές από άκρο σε άκρο.
Δεν αναζητούν απλώς βασικές υπηρεσίες, όπως ασφαλιστικές και χρηματοοικονομικές παροχές, αλλά ολοκληρωμένα ταξιδιωτικά πακέτα που προσφέρουν υποστήριξη πελατών και βοήθεια 24/7 στις τοπικές γλώσσες.
Ημερήσιες αποδράσεις
Το 2024 θα δει την άνοδο του daycation (ημερήσιες αποδράσεις). Μια μέρα στην παραλία ή μια πεζοπορία στα βουνά μπορεί να είναι το τονωτικό για μια επαναφορά εργασίας.
Επίης είναι καλή και για το πορτοφόλι, αφού οι ταξιδιώτες εξερευνούν νέα μέρη με χαμηλό προϋπολογισμό.
Άνοδος βιώσιμων ταξιδιών
Ανακύκλωση, υβριδικά αυτοκίνητα, μείωση πλαστικού, όλοι οι τρόποι με τους οποίους οι καταναλωτές μειώνουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις.
Τα ταξίδια δεν διαφέρουν. Το 2024 περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν απτές, πρακτικές πληροφορίες που θα τους επιτρέψουν να λαμβάνουν πιο οικολογικές αποφάσεις όταν επιλέγουν έναν ταξιδιωτικό πάροχο ή προορισμό.
Μετρήσεις όπως οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, η χρήση και η σύνθεση ενέργειας, η χρήση του γλυκού νερού, η ατμοσφαιρική ρύπανση και η χρήση πόρων είναι όλα ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του αντίκτυπου ενός ταξιδιού και η κατανόηση των τουριστών μπορεί να τον μειώσει.
Επικεντρωθείτε στο travel fintech
Η ζήτηση για τουρισμό αυξάνεται, αλλά οι ακυρώσεις, οι καθυστερήσεις και οι ελλείψεις προσωπικού συνέχισαν να μαστίζουν τις ταξιδιωτικές δραστηριότητες το 2023.
Αυτό μπορεί να δημιουργήσει τριβές και άγχος στους ταξιδιώτες, να βλάψει τις επωνυμίες και να απαιτήσει λύση.
Για τις εταιρείες που πιέζουν για να ανακτήσουν και να επεκτείνουν το μερίδιο τους στην αγορά στο τρέχον χαοτικό περιβάλλον, το travel fintech προσφέρει συναρπαστικές λύσεις παγώνοντας τις τιμές, αλλάζοντας ή ακυρώνοντας κρατήσεις και κάνοντας εύκολα εκ νέου κράτηση πτήσεων που έχουν διακοπεί, πληρώνοντας με όποια μέθοδο θεωρούν οι τουρίστες την πιο βολική.