Σύνταξη: tourismtoday.gr

Για δεύτερη χρονιά η Wizz Air UK είναι η αεροπορική εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, με «τις χειρότερες καθυστερήσεις πτήσεων».

Οι αναχωρήσεις της ήταν κατά μέσο όρο 46 λεπτά και έξι δευτερόλεπτα πίσω από το πρόγραμμα το 2022, σύμφωνα με νέα ανάλυση δεδομένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (CAA).
Αυτό ήταν περισσότερο από τρεις φορές μεγαλύτερο από ό,τι το προηγούμενο έτος, όταν η αεροπορική εταιρεία κατατάχθηκε επίσης στην τελευταία θέση για ακρίβεια.

Η Wizz Air UK εκτελεί πτήσεις μικρών αποστάσεων από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως το Μπέρμιγχαμ, το Εδιμβούργο, το Αμπερντίν, το Γκάτγουικ, το Λούτον, το Λίβερπουλ και το Μπρίστολ.

Όπως δήλωσε η Wizz Air, «μια σειρά ζητημάτων που επηρεάζουν την παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία συνέβαλαν σε χειρότερες επιδόσεις του χρόνου το 2022.

Αυτά προέκυψαν από εκτεταμένη έλλειψη προσωπικού, ιδίως στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας, τις επίγειες επιχειρήσεις και τη διαχείριση αποσκευών, την ασφάλεια και τα αεροδρόμια.

Είμαστε δεσμευμένοι στη συνεχή επανεξέταση και βελτίωση των διαδικασιών μας για τον μετριασμό αυτών των προβλημάτων.
Παρατηρούμε μια συνολική βελτίωση στην έγκαιρη απόδοση των δρομολογίων μας και είμαστε βέβαιοι ότι το βλέπουν και οι επιβάτες μας.

Η διάρκεια των καθυστερήσεων πτήσεων της Wizz UK μειώθηκε κατά περισσότερο από 40% στα επίπεδα του 2022 φέτος, σε 26 λεπτά κατά μέσο όρο, σημειώνοντας σημαντική βελτίωση από τον μέσο όρο των 46 λεπτών του 2022».

Ποιες αεροπορικές εταιρείες είχαν τις περισσότερες καθυστερήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η ανάλυση έλαβε υπόψη όλες τις προγραμματισμένες και ναυλωμένες αναχωρήσεις από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου από αεροπορικές εταιρείες με περισσότερες από 2.500 πτήσεις. Δεν συμπεριλήφθηκαν οι ακυρωμένες πτήσεις. Η μέση καθυστέρηση για όλες αυτές τις πτήσεις ήταν 23 λεπτά.

  • Μετά την Wizz Air, η TUI Fly κατέλαβε τη δεύτερη θέση με μέση καθυστέρηση 40 λεπτά και 18 δευτερόλεπτα.
  • Η Qatar Airways είναι τρίτη με 31 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα.
  • Η British Airways κατέγραψε μέση καθυστέρηση 23 λεπτών.
  • Η Norwegian Air πέτυχε την καλύτερη επίδοση με μέση καθυστέρηση μόλις 13 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα.

Ο περασμένος Μάιος και Ιούνιος ήταν οι χειρότεροι μήνες για την ακρίβεια. Ο τομέας των αερομεταφορών απέτυχε να προσλάβει και να εκπαιδεύσει αρκετό προσωπικό για να αντιμετωπίσει την αύξηση της ζήτησης για διακοπές μετά τη λήξη των ταξιδιωτικών περιορισμών του Ηνωμένου Βασιλείου για την Covid-19.

«Πάρα πολλοί επιβάτες αντιμετώπισαν απογοητευτικά επίπεδα καθυστερήσεων πέρυσι, τόνισε ο Paul Smith, διευθυντής καταναλωτών της CAA.

Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, αναμένουμε από τις αεροπορικές εταιρείες να παρέχουν προληπτικά στους επιβάτες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα τους όταν διακόπτονται οι πτήσεις, καθώς και να προσφέρουν έγκαιρη υποστήριξη και βοήθεια.

Έχουμε ήδη εκφράσει ανησυχίες για τη Wizz Air και συνεργαζόμαστε στενά με την αεροπορική εταιρεία για να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα».

Εκπρόσωπος του εμπορικού οργανισμού Airlines UK δήλωσε ότι «η περσινή χρονιά δεν ήταν αντιπροσωπευτική, λόγω της καθυστερημένης κατάργησης των περιορισμών Covid που απαιτούσαν μια πολύ απότομη ράμπα.

Από τότε, ο κλάδος έχει επενδύσει τεράστιους πόρους σε αυξημένη ανθεκτικότητα για αυτό το καλοκαίρι. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους ανθρώπους πίσω για τα καλά κερδισμένα διαλείμματα τους».