Μια νέα μελέτη από τον Σύνδεσμο Ξεναγών Ηνωμένων Πολιτειών (USTOA) ανέλυσε τα βασικά κίνητρα και τις μελλοντικές προθέσεις που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.
Μαζί με το πρακτορείο μάρκετινγκ MMGY Global που επικεντρώθηκε στο ταξίδι, ο USTOA διεξήγαγε το Πορτρέτο της Αμερικανικής Διεθνούς Ταξιδιωτικής Έρευνας για το 2020, το οποίο έδειξε ότι οι προοπτικές για το τρέχον έτος είναι πολλά υποσχόμενες.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες που κατευθύνονται προς το εξωτερικό σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν κατά μέσο όρο 2,2% διεθνείς διακοπές μέσα στους επόμενους 12 μήνες και το 37% εκατό θέλουν να ταξιδέψουν περισσότερο φέτος από ό, τι το 2019.
Οι 2.026 εύποροι Αμερικανοί ταξιδιώτες με ετήσιο εισόδημα νοικοκυριού άνω των 100.000 δολαρίων που ερευνήθηκαν επιλέχθηκαν λόγω της συλλογικής τους αίσθησης ότι οι προορισμοί που επισκέπτονται, λένε πολλά για το ποιοι είναι άνθρωποι.
“Τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικά τόσο για την ένταξή μας όσο και για την ταξιδιωτική βιομηχανία στο σύνολό της”, δήλωσε ο CEO της USTOA, Τέρι Ντέλ. “Όχι μόνο οι Αμερικανοί ταξιδιώτες δεν επιβραδύνουν, αλλά η πολιτιστική περιέργεια και η εξερεύνηση τους ωθούν να ταξιδέψουν βαθύτερα και να συνδεθούν πιο προσωπικά με τους προορισμούς που επισκέπτονται”.
Ορισμένες από τις πληροφορίες που αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης περιλαμβάνουν ότι το 92% των ερωτηθέντων που επιλέγουν έναν προορισμό είναι για να βιώσουν διαφορετικούς πολιτισμούς και άλλα ότι το 89% επισκέπτονται ένα μέρος για να βρουν μια νέα περιπέτεια.
Περίπου το 83% των ερωτηθέντων αναζητούν νέες κουζίνες στις διακοπές, ενώ το 87% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι προτιμούν να επικεντρωθούν στη δημιουργία αναμνήσεων.
Άλλα ευρήματα από την έρευνα περιλαμβάνουν ότι το 59% χρησιμοποίησε ταξιδιωτικό πράκτορα για να κλείσει διεθνείς διακοπές και το 41% δήλωσε ότι αποφεύγουν να επισκέπτονται δημοφιλείς προορισμούς.