Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας το Greek Tourism Workshop, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο εξωτερικό.

Η εκδήλωση υποστηρίχθηκε από την Tourism Media Events (TME) καθώς και από το Υπουργείο Εξωτερικών.

Κατά τη διάρκεια της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας, πραγματοποιήθηκε μία σειρά από νευραλγικές b2b συναντήσεις με εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου και κορυφαία ταξιδιωτικά γραφεία της Γερμανίας με βασικό στόχο την προώθηση της Περιφέρειας ως ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου. Τα στελέχη της Περιφέρειας, κ. Γιώργος Παναγόπουλος και κα. Πάττυ Κωνσταντινίδου, πραγματοποίησαν b2b συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και ταξιδιωτικά γραφεία της Φρανκφούρτης, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη νέων επαγγελματικών σχέσεων και συνεργειών.

Ο κ. Μπάμπης Σοφρονιάδης ανέλαβε την επίσημη παρουσίαση της Περιφέρειας, ενημερώνοντας τους προσκεκλημένους για τον πολιτιστικό, φυσικό και ιστορικό πλούτο του τόπου, καθώς και για τα στοιχεία που τον καθιστούν απόλυτα αυθεντικό.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Παναγιώτης Αρχοντής, ενώ από την ομάδα Τουριστικής Προώθησης της ΠΑΜΘ το παρών έδωσαν τα στελέχη κ. Γιώργος Παναγόπουλος και κα. Πάττυ Κωνσταντινίδου.

Επιπλέον, χαιρετισμό απηύθυνε ο κ. Δημήτριος Χ. Δόχτσης, Γενικός Πρόξενος στη Φρανκφούρτη, ο οποίος παρακίνησε τους τουριστικούς πράκτορες να γνωρίσουν την Ελλάδα ως έναν προορισμό 4 εποχών.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Αρχοντής, μέσω διαδικασίας κλήρωσης, προσέφερε δώρο διαμονής στην περιοχή της Περιφέρειας σε δύο τυχερούς τουριστικούς πράκτορες. Οι παρευρισκόμενοι τουριστικοί πράκτορες εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για αυτή την προσφορά.

Το Greek Tourism Workshop ολοκληρώθηκε με συζητήσεις δικτύωσης μεταξύ των παρευρισκομένων, στους οποίους δόθηκαν επιλεγμένα αναμνηστικά δώρα με «ελληνικό χρώμα» από την Περιφέρεια.

Η εν λόγω δράση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, βασισμένης στην καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Στόχος είναι η προώθηση μιας θετικής και ανανεωμένης εικόνας της Περιφέρειας στη γερμανική αγορά, προκειμένου να ενταχθεί στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.