Τρεις στους τέσσερις Βρετανούς θα πλήρωναν περισσότερα για διακοπές, εάν η κράτηση τους μέσω Διαδικτύου γινόταν ευκολότερη, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Παράλληλα, το 80% βρίσκει την προετοιμασία και την κατανόηση των περιορισμών προορισμού Covid-19 αγχωτική, σύμφωνα με τη μελέτη της εταιρείας Somo.
Η έρευνα διεξήχθη σε περισσότερους από 2.000 βρετανούς καταναλωτές που είχαν κάνει κράτηση πτήσεων μέσω Διαδικτύου για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό τα τελευταία δύο χρόνια.
Περισσότεροι από τους μισούς (56%) δήλωσαν ότι βρίσκουν αγχωτική τη διαδικασία κράτησης πτήσεων για τη σωστή αεροπορική εταιρεία, την τιμή και τον χρόνο για τις διακοπές τους.
Δύο στους πέντε (41%) καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα παραδέχθηκαν ότι είχαν κάνει κράτηση για πιο ακριβή πτήση ή ξενοδοχείο απλώς και μόνο επειδή η διαδικασία ηλεκτρονικής κράτησης ήταν ευκολότερη από ό,τι με τις προτιμώμενες φθηνότερες διακοπές ή πτήση της επιλογής.
Σχεδόν τα δύο τρίτα (58%) των ανθρώπων παραδέχονται ότι εγκατέλειψαν μια κράτηση επειδή η διαδικασία ήταν πολύ αγχωτική και περίπλοκη. Αυτό είναι πιο συχνό μεταξύ των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών, σε ποσοστό 63%.
Τα δύο τρίτα (65%) έχουν προγραμματίσει παραμονή στο Ηνωμένο Βασίλειο, με περισσότερους από τους μισούς να το κάνουν επειδή πιστεύουν ότι είναι πολύ περίπλοκο και αγχωτικό να πάνε στο εξωτερικό.
Ωστόσο, το 83% θα ήταν πιο πιθανό να κάνει διακοπές στο εξωτερικό φέτος, εάν οι πάροχοι αεροπορικών εταιρειών ή οι εταιρείες διακοπών έκαναν τη διαδικασία πιο εύκολη και ήταν πιο ξεκάθαροι σχετικά με τους περιορισμούς του Covid.
Περισσότεροι από τους μισούς (58%) δήλωσαν ότι έχουν εφαρμογές αεροπορικών εταιρειών στα smartphone τους, δίνοντας τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να ενημερώνουν τους πελάτες ψηφιακά και εύκολα.
Οι πελάτες θέλουν επίσης οι αεροπορικές εταιρείες να είναι πιο σαφείς σχετικά με τους περιορισμούς έκδοσης βίζας ή τις απαιτήσεις εγγράφων στους προορισμούς τους.