Τις συνήθειες στην κράτηση για ταξίδια από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2019, αποκαλύπτει η Έκθεση Ταξιδιωτικών Τάσεων της ομάδας μάρκετινγκ της Trekk.
Γενική συμπεριφορά κράτησης
- Το 40% αφορούσε κράτηση για δύο άτομα.
- Το 62% κάνει απ’ ευθείας κράτηση στην ιστοσελίδα του φορέα.
- Οι πολυήμερες εκδρομές κλείνονται τουλάχιστον 50 ημέρες πριν το ταξίδι.
- Οι δραστηριότητες περιπέτειας κλείνονται 10 ημέρες πριν το ταξίδι.
- Κατά μέσο όρο 1 στις 5 κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2019, ακυρώθηκαν.
Κανάλια κράτησης
- Ο όγκος των online κρατήσεων είναι 1,8 φορές υψηλότερος από τις κρατήσεις εκτός σύνδεσης.
- Η μέση αξία των online κρατήσεων είναι 119 ευρώ, ενώ οι κρατήσεις εκτός σύνδεσης είναι αξίας 66 ευρώ.
- Οι κρατήσεις αξίας από 100 έως 500 ευρώ είναι 13,5% υψηλότερες σε απευθείας σύνδεση σε σχέση με τις εκτός σύνδεσης.
- Για κρατήσεις αξίας άνω των 500 ευρώ, ένα μεγαλύτερο ποσοστό ατόμων κάνει κράτηση εκτός σύνδεσης (6% έναντι 3,5%), με τη βοήθεια του ταξιδιωτικού πράκτορα.
- Οι κρατήσεις από κινητά είναι δύο φορές πάνω από οποιοδήποτε άλλο κανάλι.
Κανάλια διανομής
- Οι άμεσες κρατήσεις ήταν 57,5%.
- Από πράκτορες 23,7%.
- Από ΟΤΑ 18,8%.
Ωστόσο, τα έσοδα από απευθείας κανάλια αντιπροσωπεύουν μόνο το 30% των συνολικών εσόδων.
Οι πράκτορες φέρνουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων στο 37,3%, ακολουθούμενη από OTAs στο 32,3%.
- Η μέση αξία των άμεσων κρατήσεων είναι 42 ευρώ.
- Η μέση τιμή κράτησης από ΟΤΑ είναι 136 ευρώ.
- Η μέση αξία από πράκτορα είναι 125 ευρώ.
Τον Ιούνιο του 2019, η εμπειρία του TripAdvisor (Viator) ήταν ο κορυφαίος διανομέας για εκδρομές και δραστηριότητες.