Η παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων και άλλων ταξιδιωτικών καταλυμάτων αναμένεται να αυξηθεί από 645,44 δισ. δολάρια το 2021 σε 784,33 δισ. δολάρια το 2022. Ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξής της θα κυμανθεί στο 21,5%.
Αυτό προκύπτει από την κυκλοφορία της έκθεσης για τα ξενοδοχεία και άλλου τύπου καταλύματα για το 2022 που εξέδωσε το Reportlinker.com.
Η ανάπτυξη οφείλεται κυρίως στην αναδιάταξη των εργασιών των εταιρειών και την ανάκαμψη από τον αντίκτυπο του COVID-19.
Η αγορά αναμένεται να φτάσει τα 1.349,43 δισ. δολάρια το 2026 με CAGR 14,5%.
Η Ασία-Ειρηνικός ήταν η μεγαλύτερη περιοχή σε ξενοδοχεία και άλλα ταξιδιωτικά καταλύματα το 2021.
Η Βόρεια Αμερική ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη περιοχή στην παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων και άλλων ταξιδιωτικών καταλυμάτων.
Η αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η πρόσβαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης επηρεάζει θετικά την τουριστική και ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Με τους τουρίστες που μοιράζονται τις ταξιδιωτικές πληροφορίες, τις φωτογραφίες και τα βίντεό τους στα social media, οι άνθρωποι συνειδητοποιούν τους τουριστικούς προορισμούς και τις ψυχαγωγικές εμπειρίες που προσφέρουν οι διάφορες χώρες παγκοσμίως.
Οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία των ξενοδοχείων
Τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τεχνολογίες που μεταμορφώνουν τις εμπειρίες των πελατών. Ορισμένες τεχνολογίες οδηγούν σε μεγάλες βελτιώσεις και εξοικονομήσεις στην αγορά ξενοδοχείων και άλλων ταξιδιωτικών καταλυμάτων.
Η πιο σημαντική τάση είναι η χρήση τεχνολογίας επικοινωνίας κοντινού πεδίου (NFC), τεχνολογιών υπέρυθρων και ρομπότ. Το NFC δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να ανταλλάσσουν δεδομένα μεταξύ συσκευών. Αυτό καθιστά τις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου μια άμεση, ασφαλή διαδικασία.
Αισθητήρες υπερύθρων χρησιμοποιούνται στα ξενοδοχεία για την αντιμετώπιση παραπόνων πελατών που αφορούν διακοπές της καθαριότητας.
Τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν επίσης ρομπότ για την παροχή ανέσεων στα δωμάτια των επισκεπτών και για άλλους λειτουργικούς σκοπούς.