Πολλοί ταξιδιώτες βρέθηκαν στο “πουθενά”, όταν τα διεθνή ταξίδια παρέλυσαν σε όλο τον πλανήτη λόγω του κορωνοϊού. Αεροπλάνα γειώθηκαν, κρουαζιερόπλοια δεν μπορούσαν να δέσουν σε λιμάνια και ξενοδοχεία έκλεισαν.

Πολλοί ταξιδιώτες βρέθηκαν σε απόγνωση και αυτοί που είχαν κράτηση μέσω τουριστικών οργανισμών μπόρεσαν να βοηθηθούν και να επιστρέψουν στα σπίτια τους από το εξωτερικό. Ταξιδιωτικοί οργανισμοί και τα δίκτυα των προμηθευτών τους επιστράτευσαν όλες τις επαφές τους για βοήθεια των πελατών τους.

To Viking Travel και μέλος του Ensemble Travel Group, βρήκε τρόπο να επαναπατρίσει τους πελάτες του από το Περού όταν η χώρα έκλεισε τα σύνορά της και έμεινε χωρίς εμπορικές πτήσεις.

Το Mechanic Travel επίσης μέλος του Ensemble Travel Group, φρόντισε για τον επαναπατρισμό των πελατών του από την Ταϊλάνδη, όταν το υπουργείο Εξωτερικών ανακοίνωσε οδηγία επιπέδου 4.

Αυτά είναι μόνο δύο περιστατικά που αποδεικνύουν την τεράστια δύναμη ενός ταξιδιωτικού πράκτορα και την δυναμική του δικτύου επαφών, συνεργατών και προμηθευτών που μπορούν να προσφέρουν κατά τη διάρκεια μιας κρίσης.