Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι καταναλωτές συνεχίζουν να βλέπουν τα ταξίδια ως ουσιαστικό μέρος της ζωής τους, όπως αποκάλυψε παγκόσμια έρευνα σε 16 χώρες της Accenture.
Παρόλο που περιορίζουν τις δαπάνες ενόψει της κρίσης του κόστους, σχεδιάζουν να ξοδεύουν περισσότερα σε ταξίδια.
- Σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) σχεδιάζουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τις τρέχουσες δαπάνες τους για ταξίδια αναψυχής, ακόμη και περιορίζοντας τις δαπάνες στις περισσότερες κατηγορίες διακριτικής ευχέρειας.
- Οκτώ στους 10 (78%) καταναλωτές σχεδιάζουν ταξίδια αναψυχής.
- Οι μισοί (50%) στοχεύουν σε δύο ή περισσότερα ταξίδια.
Η πλειονότητα (85%) πιστεύει ότι αυτή τη στιγμή ζει με αβεβαιότητα, με περισσότερους από τους μισούς (52%) να αναμένουν ότι αυτό θα διαρκέσει περισσότερο από 12 μήνες.
Μια ξεχωριστή μακροοικονομική ανάλυση της Accenture προειδοποίησε ότι η επιμονή του πληθωρισμού, τα υψηλά επιτόκια και η αυξανόμενη αβεβαιότητα εισοδήματος και απασχόλησης απειλούν την ανθεκτικότητα των καταναλωτικών δαπανών τους επόμενους μήνες.
Ωστόσο, η έρευνα ανέφερε ότι «οι περιορισμοί για την πανδημία, υπενθύμισαν ότι το ταξίδι είναι κάτι περισσότερο από το να φύγεις μακριά. Είναι θέμα ανθρώπινης σύνδεσης».
- Το 71% θα διατηρήσει ή θα αυξήσει τις τρέχουσες δαπάνες του για ταξίδια αναψυχής, ακόμη και περιορίζοντας τις δαπάνες στις περισσότερες κατηγορίες διακριτικής ευχέρειας.
- Οκτώ στους δέκα (78%) σχεδιάζουν ταξίδια αναψυχής.
- Οι μισοί (50%) σχεδιάζουν δύο ή περισσότερα ταξίδια αναψυχής.
«Αυτό σηματοδοτεί ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να βλέπουν τα ταξίδια ως ουσιαστικό μέρος της ζωής τους», σύμφωνα με τη μελέτη.
Μια ισχυρή ένδειξη της ανθεκτικότητας των καταναλωτών είναι η πρόθεση τους να ξοδέψουν περισσότερα.
Όταν ρωτήθηκαν πώς θα αλλάξουν οι αναμενόμενες δαπάνες τους για τους επόμενους έξι έως 12 μήνες, είπαν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα σε οκτώ από τις 15 κατηγορίες φέτος -σε τομείς όπως τα ταξίδια αναψυχής και η ευεξία- σε σύγκριση με έξι κατηγορίες το 2022.
«Οι τουριστικές εταιρείες πρέπει να βάλουν τους ταξιδιώτες στο κέντρο και να προσαρμόσουν τις προσφορές για διαφορετικούς τύπους καταναλωτών, δήλωσε η Emily Weiss, ανώτερη διευθύνουσα σύμβουλος και παγκόσμιος επικεφαλής για την πρακτική της ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Accenture.
Να εργαστούν πέρα από τα παραδοσιακά μοντέλα. Να εξετάσουν ολόκληρο το ταξίδι χρησιμοποιώντας τεχνολογία για να συνδέσουν καλύτερα όλα τα σημεία επαφής των πελατών.
Πρόκειται για την εξατομίκευση σε κλίμακα. Τη μεγιστοποίηση της αξίας των μικρών στιγμών, τη συνάντηση με τους επισκέπτες όπου βρίσκονται αντί να προσπαθούν να υπαγορεύσουν την πορεία τους. Για παράδειγμα, να έχουν τη διορατικότητα να γνωρίζουν αν αναζητούν αυτοεξυπηρέτηση ή άμεση επαφή και στη συνέχεια κάλυψη αυτών των αναγκών».