Oι επιβάτες που ζουν στη Βόρεια Αγγλία και τη Βόρεια Ιρλανδία είναι οι πιο ικανοποιημένοι από τη αεροπορική εμπειρία τους στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου.
Τα συνολικά επίπεδα ικανοποίησης των καταναλωτών μειώθηκαν ελαφρώς. Το 82% σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε ικανοποιημένο από την πιο πρόσφατη πτήση του το περασμένο φθινόπωρο, σε σύγκριση με 83% στην έρευνα του Απριλίου 2018 και 90% το 2016 .
Ικανοποίηση επιβατών, ανά περιοχή
Μεταξύ αυτών που έχουν πετάξει στα τελευταίους 12 μήνες, οι επιβάτες δήλωσαν ικανοποιημένοι:
- από τη Βόρεια Ιρλανδία, σε ποσοστό 87%
- από Βόρεια Αγγλία σε ποσοστό 86%
Λιγότερο ικανοποιημένοι από την πτήση τους είναι οι επιβάτες από:
- Λονδίνο σε ποσοστό 76%
- Μίτλαντ σε ποσοστό 80%
Η αναμονή στην πύλη επιβίβασης φαίνεται να είναι πρόβλημα. Μόνο το 74% των επιβατών που έχουν πετάξει τους τελευταίους 12 μήνες δήλωσε ικανοποιημένο από την εμπειρία.
Το 85% δήλωσε ικανοποιημένο από την ευκολία πλοήγησης στο αεροδρόμιο.
Ο χειρισμός των καταγγελιών βελτιώνεται
Ικανοποιημένο από τον τρόπο που χειρίζονται οι αεροπορικές εταιρείες τις καταγγελίες τους δηλώνει το 64%. Ποσοστό αυξημένο σε σχέση με το 53% από τον Οκτώβριο του 2017.
Το 60% των ατόμων που ήταν δυσαρεστημένοι όσον αφορά στη διεκπεραίωση της καταγγελίας τους δήλωσαν ότι ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίστηκαν θα τους έκανε να σκεφτούν δύο φορές για μελλοντική κράτηση με την εν λόγω αεροπορική εταιρεία.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι μισοί (51%) όσων αντιμετώπισαν ένα αεροπορικό ζήτημα δεν διαμαρτύρονται, με τον πιο συνηθισμένο λόγο ότι δεν περιμένουν τίποτα να αλλάξει (14%) ή να κερδίσουν οτιδήποτε (13%) ως αποτέλεσμα.
Μόνο δύο στους πέντε (37%) από εκείνους που επίσημα διαμαρτυρήθηκαν το έπραξαν με την επιθυμία για οικονομική αποζημίωση.