Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι περισσότεροι εταιρικοί ταξιδιώτες είναι εξοικειωμένοι με την ταξιδιωτική πολιτική της επιχείρησης που εργάζονται, σύμφωνα με έρευνα της BCD Travel.
Ωστόσο, οι περισσότεροι έχουν παρεκκλίνει από αυτή, στα επαγγελματικά ταξίδια τους.
- Το 96% δήλωσε ότι η εταιρεία του διαθέτει δημοσιευμένη ταξιδιωτική πολιτική.
- Το 62% ανατρέχει σε αυτή μερικές φορές, όταν σχεδιάζει ένα επαγγελματικό ταξίδι.
- Το 95% γνωρίζει πώς να τη βρει, αν χρειαστεί.
Οι περισσότεροι ταξιδιώτες γνωρίζουν, αλλά δεν ακολουθούν πάντα, τις πολιτικές
Ωστόσο, περίπου τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών δεν συμμορφώνονται πάντα με την ταξιδιωτική πολιτική της εταιρείας τους.
- Το 45% είπε ότι το έκανε αλλά «σπάνια».
- Το 17% παρεκκλίνει από την πολιτική «μερικές φορές».
- Μόνο το 4% δήλωσε ότι παρεκκλίνει από την ταξιδιωτική πολιτική «συχνά» ή «πάντα».
«Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες στη Βόρεια Αμερική είναι λιγότερο διατεθειμένοι να συμβουλευτούν την πολιτική της εταιρείας τους σε σύγκριση με ταξιδιώτες από Ασία-Ειρηνικό (APAC) και Ευρώπη, δήλωσε ο Craig Bailey, πρόεδρος της BCD Travel στην Αμερική.
Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε περισσότερες κρατήσεις εκτός πολιτικής. Ενώ αυτές οι κρατήσεις δημιουργούν επιπλέον κόστος και σε ορισμένες περιπτώσεις, προβλήματα κινδύνου, η έλλειψη ενημέρωσης σχετικά με τις αλλαγές θα μπορούσε επίσης να βλάψει τους γενικούς στόχους του οργανισμού, για παράδειγμα, όσον αφορά στη βιωσιμότητα.»
Γιατί δεν πειθαρχούν οι εταιρικοί ταξιδιώτες
- Ο πιο συχνά αναφερόμενος λόγος για την απόκλιση πολιτικής ήταν η ανάγκη κράτησης καταλύματος ή μεταφοράς εκτός πολιτικής για μια συνάντηση με πελάτη (31%).
- Ακολούθησαν συνέδρια ή εκδηλώσεις με καταλύματα που απαιτούσαν είτε μη προτιμώμενους προμηθευτές είτε πιο ακριβά από ό,τι επιτρέπουν οι πολιτικές (28%).
- Ένα μικρότερο ποσοστό το έκανε είτε λόγω άγνοιας των πολιτικών (6%) είτε για προσωπικό όφελος, όπως η συσσώρευση πόντων επιβράβευσης (5%).
Επικοινωνία και ταξιδιωτική πολιτική
- Πάνω από το 90% λαμβάνει τουλάχιστον κάποιο επίπεδο επικοινωνίας σχετικά με την ταξιδιωτική πολιτική.
- Το 57% δήλωσε ότι η επικοινωνία αυτή γίνεται συχνά.
- Περίπου το ένα τρίτο είπε ότι γίνεται σπάνια.
- Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ήταν η πιο συχνή πηγή (70%).
Πόσο ικανοποιημένοι είναι από τις πολιτικές
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες ήταν γενικά ικανοποιημένοι με τις πολιτικές, με λίγο περισσότερους από τους μισούς είτε «εξαιρετικά» ή «κάπως» ικανοποιημένοι.
Λίγο πάνω από το 30% ήταν αμφίθυμο ενώ το 17% ήταν δυσαρεστημένο.
Πόσο συμβάλλουν τα επαγγελματικά ταξίδια στη διατήρηση εργαζομένων
Όσον αφορά στη διατήρηση των εργαζομένων, ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι η ταξιδιωτική πολιτική δεν είναι σημαντικός παράγοντας.
- Μόνο το 8% είπε ότι επηρέασε την απόφασή του να ενταχθεί στην εταιρεία.
- Περισσότερα από τα τρία τέταρτα δεν έλαβαν πληροφορίες σχετικά με την ταξιδιωτική πολιτική όταν τους προσφέρθηκε η δουλειά, είτε ότι δεν θυμούνται τέτοιες πληροφορίες.
- Ένα υψηλότερο 26% είπε ότι η ταξιδιωτική πολιτική επηρεάζει την προθυμία του να παραμείνει στην εταιρεία.
Η πολιτική είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο στη διατήρηση μεταξύ των επαγγελματιών ταξιδιωτών από APAC, με τους μισούς περίπου να λένε ότι είχε επίδραση στην απόφαση τους να παραμείνουν σε μια εταιρεία.