Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μια προβλεπόμενη αύξηση 47% της παγκόσμιας χωρητικότητας στις αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσε να επιφέρει επιστροφή στα επίπεδα του 2015 μέχρι το τέλος του 2022.

Η πανδημία και οι συνέπειες της εξαφάνισαν 15 χρόνια παγκόσμιας αύξησης της χωρητικότητας επιβατών πέρυσι, με βάση τον συνολικό αριθμό των θέσεων που διανύθηκαν.
Μέσα σε λίγους μήνες, μείωσαν τη χωρητικότητα του 2020 σε επίπεδα που είχαν δει τελευταία φορά το 2005.

Οι πτήσεις ήταν ακόμη 38% μειωμένες μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από την πανδημία του 2019.

Αν και η ανάκαμψη ποικίλλει το 2021, η παγκόσμια παραγωγική ικανότητα προβλέπεται να επιστρέψει στα επίπεδα παραγωγικής ικανότητας που παρατηρήθηκαν το 2006 μέχρι το τέλος του έτους.

Αυτό εκτιμά για την ανάκαμψη χωρητικότητας η παγκόσμια εταιρεία ανάλυσης αερομεταφορών Cirium στην ετήσια ανασκόπηση πληροφοριών για τις αεροπορικές εταιρείες.

Περιφέρειες με ισχυρές εγχώριες αγορές

Περιφέρειες με ισχυρές εγχώριες αγορές παρουσίασαν επιταχυνόμενη ανάκαμψη φέτος, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ και την Κίνα.

  • Οι κινεζικές πτήσεις εσωτερικού αυξήθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία το 2019.
  • Από όλες τις πτήσεις που παρακολουθήθηκαν από τον Ιανουάριο έως τις 31 Οκτωβρίου παγκοσμίως, το 78% ήταν πτήσεις εσωτερικού.
  • Οι διεθνείς πτήσεις παρουσίασαν αργή ανάκαμψη με πολλούς περιορισμούς σε ισχύ μέχρι το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Και ορισμένους περιορισμούς να εξακολουθούν να ισχύουν.
  • Οι διεθνείς πτήσεις παρουσίασαν αύξηση 6% το 2021 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020.

Οι προβλέψεις της εταιρείας δείχνουν ότι ο παγκόσμιος στόλος σε υπηρεσία θα αυξηθεί σε 20.700 αεροσκάφη μέχρι το τέλος του 2022.
Μόνο μερικές εκατοντάδες λιγότερα από ό,τι στο τέλος του 2019 πριν από την πανδημία.

Η ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών

Η αργή ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών που παρατηρήθηκε μέχρι στιγμής θα αλλάξει το 2022. Με τις προβλέψεις από τον κλάδο να κάνουν λόγο για αύξηση 36% στα επαγγελματικά ταξίδια από έτος σε έτος.

Καθώς περισσότερες πτήσεις επιστρέφουν, οι εκπομπές CO2 θα αυξηθούν το επόμενο έτος. Οι εκπομπές CO2 από τις πτήσεις το 2021 ήταν 40% λιγότερες από ό,τι πριν από την πανδημία.

Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες επιστρέφουν με περισσότερους στόλους οικονομίας καυσίμου. Η βιωσιμότητα έχει γίνει προτεραιότητα. Και πολλοί αερομεταφορείς εξετάζουν την καύση καυσίμων και πώς να επιτύχουν τους καθαρούς μηδενικούς στόχους του 2050.