Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ ξενοδόχων και πελατών θα είναι υψίστης σημασίας και κυρίαρχη όταν “θα πάρουν μπρος τα ταξίδια”, αποκαλύπτει η παγκόσμια ξενοδοχειακή εταιρεία συμβούλων HVS London.
Καθώς το μεγαλύτερο μέρος του ξενοδοχειακού τομέα της Ευρώπης εξακολουθεί να είναι κλειστό, η βιομηχανία αντιμετωπίζει μια νέα και τεράστια πρόκληση. Πως θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, μόλις αρθούν οι περιορισμοί κλειδώματος.
Σύμφωνα με την HVS London τα ξενοδοχεία θα πρέπει να “παρουσιάζουν τις υπηρεσίες τους με τρόπο που τόσο ο επισκέπτης όσο και το προσωπικό τους, να αισθάνονται άνεση, σιγουριά και προστασία”.
Τα πρωτόκολλα υγιεινής και καθαρισμού θα βρίσκονται στην κορυφή της ατζέντας. Ηδη παγκόσμιοι παίκτες στον τομέα της βιομηχανίας όπως Marriott, Hilton και Accor ξεκινούν ήδη προγράμματα και προωθούν τα υψηλά πρότυπα υγιεινής και καθαριότητας των ξενοδοχείων τους.