Σύνταξη: tourismtoday.gr
Το πώς διαμορφώνεται το τουριστικό τοπίο σε Ασία-Ειρηνικό (APAC) την επόμενη χρονιά σύμφωνα με τις τάσεις, αποκαλύπτει μελέτη του Traveloka σε συνεργασία με το YouGov.
Οπως υπογραμμίζει ο Caesar Indra, πρόεδρος σε Traveloka, «η APAC ξεχειλίζει από ευκαιρίες, αλλά η ποικιλομορφία της απαιτεί δημιουργικότητα και αποχρώσεις. Η κατανόηση των μοναδικών αναγκών αυτής της διαφορετικής αγοράς είναι κρίσιμη για τους ταξιδιωτικούς παρόχους που επιδιώκουν να ευδοκιμήσουν σε αυτό το δυναμικό ταξιδιωτικό τοπίο.
Η επιτυχία έγκειται στην ύφανση αυτών των γνώσεων σε καινοτόμες στρατηγικές – φέρνοντας τους ταξιδιώτες πιο κοντά στις εμπειρίες που αναζητούν».
Η Ταϊλάνδη αγκαλιάζει τα βιώσιμα ταξίδια
Στην Ταϊλάνδη, η μελέτη αποκάλυψε μια ισχυρή κλίση προς τα βιώσιμα ταξίδια, με την πλειοψηφία (85%) να αναζητά βιώσιμες επιλογές πρώτα όταν ήταν διαθέσιμες.
Αυτό το ποσοστό είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο της περιοχής και υπογραμμίζει τις ευκαιρίες για φιλικά προς το περιβάλλον καταλύματα και φορείς πράσινου τουρισμού να κερδίσουν έλξη στην αγορά.
Οι ταξιδιώτες στην Ταϊλάνδη επέδειξαν επίσης έντονη προτίμηση για φυσικά αξιοθέατα όπως οροσειρές και εθνικά πάρκα, ακολουθούμενα από παραλίες και παράκτια αξιοθέατα, αντανακλώντας διακριτές οικολογικές προτεραιότητες και κίνητρα που διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις.
Ομοίως, η πλειονότητα των ταξιδιωτών της Ταϊλάνδης προτιμά την εξερεύνηση εγχώριων προορισμών, με γνώμονα το κόστος και την ευκολία ως κύριους παράγοντες.
Αυτή η τάση αντανακλάται στην αυξανόμενη δημοτικότητα προορισμών όπως το Πουκέτ, το Τσιάνγκ Μάι και το Καντσαναμπούρι, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη ελκυστικότητα της εξερεύνησης εντός των συνόρων της χώρας.
Πώς η τιμή και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις αποφάσεις των ταξιδιωτών
Όπως συμβαίνει με μεγάλο μέρος της APAC, η ευαισθησία στις τιμές είναι ένας κρίσιμος παράγοντας στην Ταϊλάνδη, με το 41% να αναφέρει την οικονομική προσιτότητα ως προτεραιότητα κατά την επιλογή καταλυμάτων.
Αυτή η έμφαση στο κόστος μπορεί ακόμη και να πείσει το 32% των ταξιδιωτών της Ταϊλάνδης να εξετάσουν προορισμούς που συνήθως δεν θα επέλεγαν, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχουν ελκυστικά κίνητρα, όπως προσφορές και εκπτώσεις.
Όσον αφορά τα ψηφιακά εργαλεία για τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό, οι ταξιδιώτες στην Ταϊλάνδη δείχνουν προτίμηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 37% εμπιστεύεται πλατφόρμες, που απλοποιούν τη διαδικασία κράτησης και παρέχουν ευέλικτες επιλογές.
Σε σύγκριση με τη Σιγκαπούρη ή την Ιαπωνία, η Ταϊλάνδη ξεχωρίζει επίσης για τη σχετικά χαμηλή διείσδυσή της στις ψηφιακές μεθόδους πληρωμής, με το 72% να προτιμά να χρησιμοποιεί στα ταξίδια μετρητά ενώ το 43% πιστωτικές κάρτες.