Οι καταναλωτές δεν είναι αρκετά έτοιμοι να κλείσουν το επόμενο ταξίδι τους, πόσο μάλλον να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο.
Ωστόσο, πολλοί επισημαίνουν τι θα τους κάνει να νιώσουν άνετα όταν έρθει η ώρα, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις του Μαΐου από το Skift και το Oracle.
Περίπου έξι στους 10 χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως δήλωσαν ότι θα ήταν πιο άνετα να μείνουν σε ξενοδοχείο μετά την πανδημία, εάν αυξάνονταν η συχνότητα των διαδικασιών καθαρισμού και απολύμανσης, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει το emarketer.
Οι επιλογές χωρίς επαφή, καθώς και η χρήση της τεχνολογίας, θα τους έκαναν να είναι ακόμη πιο άνετα.
Ένας σημαντικός αριθμός ερωτηθέντων είπε ότι θα ήταν πιο άνετα να μείνει σε ένα ξενοδοχείο εάν τα κλειδιά / κλειδαριές του δωματίου ενεργοποιούνταν από ένα smartphone ή εάν το ξενοδοχείο παρείχε υπηρεσίες ψηφιακών μηνυμάτων για να αποφευχθεί η φυσική επαφή με το προσωπικό.