Σύνταξη: tourismtoday.gr

Απαντήσεις στο πώς θα αποδράσουν οι Αμερικανοί το 2025, δίνει η νέα έκθεση της Priceline που προβλέπει τις ταξιδιωτικές τάσεις.

Ενώ τα ταξίδια εκδίκησης χαρακτηρίζουν τα προηγούμενα χρόνια μετά την πανδημία, η επόμενη χρονιά έχει μία νέα εστίαση για τους ταξιδιώτες. Επικεντρωνονται στο να ταξιδεύουν σκόπιμα.

Με δεδομένο ότι το ταξίδι είναι σημαντικό για την ψυχική υγεία, τη συναισθηματική ευεξία και την προσωπική ικανοποίηση, οι τουρίστες όλων των ηλικιών από τις ΗΠΑ, δίνουν μεγαλύτερη αξία στις αποδράσεις από ποτέ.

«Το 2025, βλέπουμε μια νέα φυλή ταξιδιωτών με συνείδηση ​​του κόστους που αρνούνται να συμβιβαστούν με την ποιότητα της εμπειρίας τους και αντί αυτού βρίσκουν δημιουργικούς τρόπους για να μεγιστοποιήσουν τις ταξιδιωτικές τους επενδύσεις», δήλωσε ο Lesley Klein, επικεφαλής μάρκετινγκ στην Priceline.

Τα στοιχεία δείχνουν μια τάση προς την εγχώρια εξερεύνηση και τους προορισμούς μικρότερων πόλεων, η οποία υπερβαίνει τις εξοικονομήσεις και περιλαμβάνει την αναζήτηση αυθεντικών συνδέσεων και την αίσθηση του «ντόπιου» όπου κι αν πάνε».

Μακρινές γειτονιές

Οι νέοι ταξιδιώτες ζουν όπως οι ντόπιοι, επιλέγοντας τις αυθεντικές δονήσεις και τις δραστηριότητες των γειτονιών αντί της προσυσκευασμένης γοητείας των γεμάτη τουριστών hotspots.

  • Το 69% θα επικεντρωθεί περισσότερο στα ταξίδια εσωτερικού το 2025.
  • Το 37% πιστεύει ότι η γειτονιά στην οποία μένει επηρεάζει την εμπειρία των διακοπών του.

Ως αποτέλεσμα, η επιθυμία για ρεαλισμό θα εμπνεύσει τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν μακρινές γειτονιές μέσα στις μεγάλες πόλεις.

Συνδέσεις

Η Gen Z, η πιο ψηφιακά συνδεδεμένη γενιά στην ιστορία, αναζητά τώρα απόδραση από τον διαδικτυακό κόσμο.

Μεγαλωμένη στα social media και εφαρμογές smartphone, αυτή βρίσκεται απροσδόκητα απογοητευμένη από την επιπολαιότητα των διαδικτυακών συνδέσεων και των εφαρμογών γνωριμιών. Λαχταρά πιο ουσιαστική δέσμευση και αυθεντικές, διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις.

Ως απάντηση σε αυτήν την ψηφιακή κούραση, οι νεότεροι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν το πάθος τους για ταξίδια ως όχημα για τη δημιουργία συνδέσεων στην πραγματική ζωή. Η Gen Z θα αξιοποιήσει τα ταξίδια ως ένα ισχυρό κοινωνικό εργαλείο.

  • Το 74% θα εξερευνήσει τους καλύτερους προορισμούς για να γνωρίσει νέους ανθρώπους.
  • Το 2025, οι ταξιδιώτες της Gen Z θα συρρεύσουν σε προορισμούς φωτεινούς με κοινόχρηστους χώρους και προσωπικές δραστηριότητες ως τρόπους εύρεσης συντροφικότητας και βαθιών συνδέσεων με νέους ανθρώπους.
  • Πάνω από το 20% πιστεύει ότι τα μπαρ σε κρουαζιέρες και ξενοδοχεία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γίνει αυτό.
  • Δεν λένε όχι σε ένα ρομάντζο διακοπών (διπλάσιο ποσοστό από άλλους τουρίστες).
  • Πιστεύουν ότι τα ταξίδια είναι η νέα εφαρμογή γνωριμιών (2,8 φορές επιπλέον από τις άλλες γενιές).

Σταρ Τρέκινγκ

Μετά την ολική έκλειψη Ηλίου του 2024, το ενδιαφέρον για την αστρονομία και τα ουράνια γεγονότα παραμένει σε υψηλό επίπεδο.
Οι νεότερους επιλέγουν Star Trekking σε προορισμούς που παρέχουν βέλτιστες ευκαιρίες παρατήρησης των άστρων.

  • Ένας στους τέσσερις της Gen Z ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για ουράνια γεγονότα.
  • Το 51% πιο πιθανό από τον μέσο ταξιδιώτη να ενδιαφέρεται για ένα ξενοδοχείο που προσφέρει ουράνιες, αστρολογικές ή διαστημικές δραστηριότητες.

Γήπεδο

Το τένις και το pickleball γίνονται βασικοί πυλώνες σε πάρκα, θεματικά μπαρ και κέντρα δραστηριοτήτων.

Ωστόσο, τα αθλήματα ρακέτας δεν είναι απλώς μια δραστηριότητα το Σαββατοκύριακο, αλλά αποτελούν ταξιδιωτική έμπνευση.

Καθώς οι νεαροί φτιάχνουν τα δρομολόγια τους, στοχεύουν σε προορισμούς θερέτρου που τους επιτρέπουν να συμμετέχουν σε σωματικές δραστηριότητες.

  • Το 80% είναι πιο πιθανό να προγραμματίσει διακοπές με παιχνίδι τένις.
  • Το 87% έχει περισσότερες πιθανότητες να προγραμματίσει διακοπές παίζοντας pickleball.

Ακόμα κι αν δεν πακετάρουν τις ρακέτες τους, το τένις παραμένει μεγάλο πάθος για τους Millennials, οι οποίοι έχουν 73% περισσότερες πιθανότητες από τον μέσο τουρίστα να παρακολουθήσουν ένα τουρνουά τένις ενώ ταξιδεύουν για αναψυχή το 2025.

«Ημέρες χάσματος»

Το 2025, οι ταξιδιώτες αποκτούν συνήθειες συνταξιούχων έστω και για λίγο. Κάνουν κράτηση για ταξίδια για να εξερευνήσουν νέα πάθη, να δοκιμάσουν νέες σταδιοδρομίες και να μάθουν δεξιότητες που θα αλλάξουν τη ζωή τους.

Έχοντας κατά νου τις οικονομικές πιέσεις, οι ταξιδιώτες συνειδητοποιούν ότι δεν χρειάζονται ολόκληρες 365 ημέρες για να καρπωθούν τα οφέλη ενός έτους.

Αντίθετα, θα πειραματιστούν με τις «ημέρες χάσματος» και τις πιο σύντομες αποδράσεις σε προορισμούς που προσφέρουν ευκαιρίες για να δοκιμάσουν νέα πάθη, παραμένοντας ανοιχτοί στις ανακαλύψεις που αλλάζουν τη ζωή των συνταξιούχων.

Οι νεαροί ταξιδιώτες, συγκεκριμένα της Gen Z, λένε ότι είναι πιο πιθανό να μάθουν μια νέα δεξιότητα ενώ βρίσκονται σε διακοπές και θα προσπαθήσουν να αξιοποιήσουν αυτές τις δεξιότητες στις αλλαγές της ζωής.

Οι 10 κορυφαίες δεξιότητες σε προορισμούς που ονειρεύεται η Gen Z το 2025

  • Κατασκευή κεριών στο Χονγκ Κονγκ, Κίνα
  • Πλέξιμο στο Όσλο της Νορβηγίας
  • Κατασκευή παπουτσιών στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας
  • Καλλιέργεια ανανά στο Μπακολόντ, Φιλιππίνες
  • Εκτροφή μαλλιού στο Τζέλονγκ, Αυστραλία
  • Αρτοποιός στο Παρίσι, Γαλλία
  • Καλαθοπλεκτική σε Μπολγκατάνγκα, Γκάνα
  • Παρασκευή ελαιολάδου στο Χαέν, Ισπανία
  • Κατασκευή αγγείων στο Νταραμκότ, Ινδίας
  • Κέντημα στο Τενάνγκο ντελ Βάλε, Μεξικό

Τρέχοντας στον κόσμο

Με τα τοπικά κλαμπ να εκτινάσσονται σε δημοτικότητα, οι ταξιδιώτες Gen Z και Millennial αναμένεται να τα αναζητήσουν ως μέσο εξερεύνησης όταν ταξιδεύουν.

  • Το 79% της Gen Z και της Millennial είναι πιο πιθανό να παρευρεθούν σε εκδήλωση ενός τοπικού συλλόγου τρεξίματος ενώ βρίσκονται σε διακοπές.
  • Το 65% πιστεύει ότι το τρέξιμο σε έναν αγώνα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να εξερεύνησης μίας νέας πόλης.
  • Το 42% των δύο γενειών είναι πιο πιθανό να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο κοντά σε πάρκο ή μονοπάτι για να παραμείνουν δραστήριοι ενώ βρίσκονται σε διακοπές.

Διαστάσεις πόλης

Οι Αμερικανοί αναζητούν την απλότητα και θα ταξιδέψουν για να τη βρουν. Τον επόμενο χρόνο, περιμένετε από τους ταξιδιώτες να επιλέξουν γραφικές, άνετες διακοπές στις μικρές πόλεις των ΗΠΑ.

Η τάση προς τις μικρές πόλεις προσφέρει διαφορετικά οφέλη για διαφορετικές γενιές. Ενώ οι Baby Boomers είναι πολύ πιθανό να αισθάνονται ότι οι μικρές πόλεις είναι πιο χαλαρωτικές, για την Gen Z είναι ένας τρόπος για να αφεθούν σε γραφικές στιγμές που απεικονίζονται στις πιο παρήγορες ταινίες τους.

Έχουν 89% περισσότερες πιθανότητες από τους μέσους ταξιδιώτες να αναζητήσουν διακοπές που να προσφέρουν έναν «τρόπο ζωής της Nancy Meyers» και 67% περισσότερες πιθανότητες να δουν τις διακοπές ως μια ευκαιρία να ζήσουν τις φαντασιώσεις τους στη μικρή πόλη.

Φεύγοντας μακριά

Οι μαμάδες αξίζουν ένα διάλειμμα από το φορτίο που φέρουν και τελικά θα το καταφέρουν δίνοντας προτεραιότητα για διακοπές με αυτοφροντίδα και ανέσεις.

Όσοι έχουν παιδιά κάτω των 18 ετών έχουν 2,8 φορές περισσότερες πιθανότητες από τους μέσους ταξιδιώτες να πουν ότι χρειάζονται διακοπές για να ξεφύγουν από την ψυχική εξάντληση,
Είναι πιθανό να αναζητήσουν μέρη διακοπών που προσφέρουν υπηρεσίες σπα στο δωμάτιο, μαθήματα τέχνης και αίθουσες οργής.
Ωστόσο, αυτό που το 72% των μαμάδων λέει είναι ότι τις ενθουσιάζει περισσότερο ο επιπλέον ύπνος.