Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τον τρόπο που θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό το 2025 Αμερικανοί και Καναδοί, αποκαλύπτει μελέτη από την MMGY Travel Intelligence και την Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων ΗΠΑ (USTOA).

Η μελέτη σκιαγραφεί το πορτρέτο τουριστών από την Αμερική και τον Καναδά καθώς και τις τάσεις στα διεθνή ταξίδια τους.

Ποιο είναι το πορτρέτο του Αμερικανού ταξιδιώτη το 2025

  • Αυξημένες δαπάνες: Μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να κάνουν τουλάχιστον μία διεθνή διακοπές τα επόμενα δύο χρόνια, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες σκοπεύουν να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 11.906 δολάρια σε διεθνή ταξίδια ετησίως, ενώ οι Καναδοί σχεδιάζουν να ξοδεύουν περίπου 8.222, ετησίως.
  • Η ασφάλεια: Τόσο οι Αμερικανοί όσο και οι Καναδοί δίνουν ιδιαίτερη προτεραιότητα στην ασφάλεια των προορισμών τα επόμενα χρόνια.
    Μια σκέψη που δεν προκαλεί έκπληξη σε μια εποχή που δύο περιφερειακοί πόλεμοι συνεχίζουν να εκτυλίσσονται και η κλιματική αλλαγή έχει επηρεάσει τη σταθερότητα σε πολλές περιοχές.
  • Ο πολιτισμός και η κουζίνα είναι προτεραιότητες: Και οι δύο ομάδες έχουν μεγάλο κίνητρο βιώνοντας διαφορετικές κουλτούρες και κουζίνες. Ωστόσο, οι Καναδοί δίνουν λίγο μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό το στοιχείο του ταξιδιού.
  • Οι αποδράσεις πολλών προορισμών: Οι διεθνείς ταξιδιώτες από Αμερική και Καναδά προτιμούν να επισκέπτονται πολλούς προορισμούς παρά μια μεμονωμένη τοποθεσία κατά τη διάρκεια των αποδράσεων τους.
  • Τα ξενοδοχεία παραμένουν κυρίαρχα: Τα παραδοσιακά ξενοδοχεία είναι η πιο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των δύο ομάδων όσον αφορά την επιλογή καταλυμάτων.
    Ωστόσο, οι Καναδοί ταξιδιώτες δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση σε μοναδικές επιλογές, όπως βραχυχρόνιες ενοικιάσεις και διαμονή με φίλους ή οικογένεια, ενώ οι Αμερικανοί είναι ελαφρώς πιο πιθανό να επιλέξουν ένα θέρετρο ή ένα boutique ξενοδοχείο.
  • Πτήσεις με γνώμονα την οικονομία: Οι Καναδοί έχουν μεγαλύτερη τάση να πετούν με οικονομικές πτήσεις (73%) σε σύγκριση με τους Αμερικανούς (51%), υποδεικνύοντας διαφορετική στάση απέναντι στις ταξιδιωτικές δαπάνες.

Η βιωσιμότητα στο επίκεντρο

Η βιωσιμότητα επηρεάζει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις και για τις δύο ομάδες, με το 69% των Αμερικανών και το 61% των Καναδών να δηλώνουν εξοικείωση με βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

Οι νεότερες γενιές και στις δύο περιοχές είναι πιο διατεθειμένες να δώσουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα. Οι ταξιδιώτες από την Αμερική είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον 100 δολάρια σε μια πτήση για να μειώσουν το αποτύπωμα τους άνθρακα.

Ο συνδυσμός δουλειάς με ταξίδια αναψυχής

Ο συνδυσμός δουλειάς με ταξίδια αναψυχής είναι επίσης στο μυαλό όσων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.

Τόσο οι Αμερικανοί (89%) όσο και οι τουρίστες από τον Καναδά (78%) παρατείνουν περιστασιακά ή συχνά τα επαγγελματικά ταξίδια τους για αναψυχή, υποδηλώνοντας μια συνέχιση της τάσης του συνδυασμού εργασίας και απόδρασης.
Οι τοπικές δραστηριότητες και το κόστος διαμονής είναι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν αυτήν την απόφαση και για τις δύο ομάδες.

Συμβουλές για ταξίδια

Όσο για το από πού λαμβάνουν τις ταξιδιωτικές τους συμβουλές, και οι δύο ομάδες βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στους φίλους και την οικογένεια τους, καθώς και στους ιστότοπους ταξιδιωτικών κριτικών και στους ιστότοπους προορισμών όταν προγραμματίζουν τα διεθνή ταξίδια τους.

Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να παίζουν μεγάλο ρόλο στη λήψη αποφάσεων.
Σχεδόν 6 στους 10 χρήστες social media και από τις δύο χώρες έχουν επιλέξει έναν προορισμό διακοπών με βάση αυτά που έχουν δει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Iσχυρή προοπτική για τα εξερχόμενα ταξίδια

Ο Simon Moriarty, αντιπρόεδρος έρευνας και ανάλυσης για το MMGY Travel Intelligence, λέει ότι τα δεδομένα δείχνουν μια ισχυρή προοπτική για τα εξερχόμενα ταξίδια και την άνοδο δύο πολύ ξεχωριστών ταξιδιωτικών προσωπικοτήτων και οι δύο είναι πρόθυμοι να εμπλακούν με νέους πολιτισμούς.

«Ενώ οι Αμερικανοί και οι Καναδοί μοιράζονται πολλές ομοιότητες στις ταξιδιωτικές τους προτιμήσεις και ανησυχίες, οι διαφορετικές συνήθειες δαπανών, τα πολιτιστικά κίνητρα και οι πηγές ταξιδιωτικών πληροφοριών υπογραμμίζουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε ομάδας.

Η αναγνώριση αυτών των διαφορών μπορεί να οδηγήσει σε πιο εξατομικευμένες και εμπλουτισμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες», εξήγησε.