Λίγες βιομηχανίες έχουν πληγεί τόσο σκληρά από την πανδημία όσο και ο τομέας της φιλοξενίας.

Καθώς ο κόσμος περιμένει την οικονομική σταθερότητα και την επιστροφή στην «φυσιολογική» ζωή, οι ξενοδόχοι καλούνται να σχεδιάσουν μια σαφή πορεία προς την ανάκαμψη.

Σε αυτή την πορεία σημαντικό ρόλο θα παίξουν και πληρωμές χωρίς μετρητά. Αυτό υποστηρίζει η Μέκα Γουάιτ Μόρις επικεφαλής των εσόδων στο Tappit. Και προτείνει  τρόπους που θα βοηθήσουν στην ανάκαμψη των ξενοδοχείων.

Προτεραιότητα στην ασφάλεια και την υγιεινή

Τα συστήματα πληρωμών εντός των ξενοδοχείων θα πρέπει να αναδιαρθρωθούν πλήρως ώστε να γίνουν χωρίς μετρητά και ανέπαφα για να μετριαστούν τυχόν κίνδυνοι ασφαλείας.

Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να επανεξετάσουν προσεκτικά τη διαδικασία check-in / checkout και κάθε τομέα που απαιτεί την ανταλλαγή μετρητών ή πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.

Ιστορικά, τα μετρητά είναι γνωστό ότι μεταφέρουν διάφορα βακτήρια και ιούς, συμπεριλαμβανομένης της γρίπης, οι οποίοι μπορούν να ζήσουν με λογαριασμούς για έως και 17 ημέρες.

Καθώς τα φυσικά μετρητά κυκλοφορούν από άτομο σε άτομο, δεν υπάρχει καμία ιδέα για το είδος των μικροβίων που συλλέγονται κατά τη διάρκεια της διαδρομής, και τα τερματικά PIN και οι πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες δεν αποτελούν εξαίρεση σε αυτήν την αλήθεια.

Με απλά λόγια, η ανταλλαγή μετρητών, καρτών από χέρι σε χέρι θεωρείται σημαντικός παράγοντας κινδύνου για τη μετάδοση του ιού.

Οι συναλλαγές του είδους επιβραδύνουν επίσης την υπηρεσία, αφήνοντας τους ανθρώπους να περιμένουν σε γραμμές σε στενή επαφή για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους από ότι είναι απαραίτητο.

Βάζοντας τις πληρωμές χωρίς μετρητά μπροστά

Παρόλο που δεν πληρώνουν όλοι οι επισκέπτες για τα δωμάτια του ξενοδοχείου τους με μετρητά, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές δραστηριότητες όπου τα μετρητά είναι ο κύριος τρόπος πληρωμής.

Από την άλλη πλευρά αυτών των δραστηριοτήτων είναι το προσωπικό του ξενοδοχείου που κινδυνεύει κάθε φορά που πρέπει να χειριστεί, να μετρήσει και να καταμετρήσει τα μετρητά προτού τα παραδώσει σε ταμίες.

Αυτές οι πολύ κουραστικές διαδικασίες δεν είναι μόνο χρονοβόρες και αφήνουν περιθώρια για ανθρώπινα λάθη, αλλά αυξάνουν επίσης την πιθανότητα εξάπλωσης μικροβίων.

Ευτυχώς, τα θέρετρα και τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο αρχίζουν να καταργούν μετρητά όχι μόνο για την εξάλειψη των σημείων επαφής από άνθρωπο σε άνθρωπο, αλλά και για τον εξορθολογισμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Τα συστήματα χωρίς μετρητά ανοίγουν την πόρτα στα ξενοδοχεία για πρόσβαση σε πληθώρα δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία απρόσκοπτων, εξατομικευμένων εμπειριών για τους επισκέπτες. Και μιας πλήρως ολοκληρωμένης προβολής πελατών, ενισχύοντας τη διαμονή τους και αυξάνοντας τις δαπάνες και την αφοσίωση των καταναλωτών.

Τα ξενοδοχεία και τα all inclusive θέρετρα αρχίζουν να ανακαλύπτουν ότι καινοτομίες όπως οι ψηφιακές πληρωμές μέσω καρτών μπορούν να εγγυηθούν στους επισκέπτες μια μοναδική, χωρίς τριβή, ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη εμπειρία.

Αυτό συμβαίνει επειδή οι συναλλαγές χωρίς μετρητά δημιουργούν ένα περιβάλλον όπου, από την άφιξη έως την αναχώρηση, ένας επισκέπτης μπορεί να απολαύσει την ελεύθερη κυκλοφορία χωρίς σημεία στάσης και σημεία ελέγχου.

Οι επισκέπτες μπορούν να τοποθετήσουν ένα προπληρωμένο ποσό στην κάρτα τους ή στην εφαρμογή του ξενοδοχείου και να το χρησιμοποιήσουν για ανέπαφες πληρωμές.

Πηγή δεδομένων πελατών

Το πιο σημαντικό, είναι ότι τα οφέλη της σωστής λύσης χωρίς μετρητά είναι τεράστια για τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα.

Χρησιμοποιώντας πληρωμές χωρίς μετρητά, οι ξενοδόχοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των επισκεπτών.

Από την κίνηση τους γύρω από το θέρετρο και από τις αγαπημένες τοποθεσίες και προϊόντα (ακόμα και ποια ώρα ποτού παραγγέλνουν στο μπαρ), έως τη συχνότητα δαπανών.

Οι ιδιοκτήτες μπορούν να δημιουργήσουν μια πολύ σαφή εικόνα για κάθε επισκέπτη και την εμπειρία τους όχι μόνο μία φορά, αλλά κάθε φορά που μένουν στο ξενοδοχείο. Αυτό επιτρέπει στα καταλύματα να προσαρμόζουν τις ανταμοιβές του ξενοδοχείου βάσει των προτιμήσεων των επισκεπτών.

Με αυτές τις γνώσεις, οι ξενοδόχοι μπορούν να μεγιστοποιήσουν την επιχειρησιακή αποδοτικότητα για να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους επισκέπτες τους και να δημιουργήσουν θετικές εμπειρίες που θα κάνουν τους επιφυλακτικούς επισκέπτες να επιστρέψουν μετά το ξέσπασμα του COVID-19.

Η αναδιάρθρωση των συστημάτων πληρωμών εντός των ξενοδοχείων για να γίνει χωρίς μετρητά και ανέπαφη είναι το κλειδί για τον μετριασμό των κινδύνων ασφαλείας πέρα ​​από αυτές τις γρήγορες διορθώσεις όπως οι έλεγχοι θερμοκρασίας.

Υπάρχει τεράστιο δυναμικό για τη βιομηχανία φιλοξενίας να ανακάμψει ελαχιστοποιώντας την ανθρώπινη επαφή και τον χειρισμό…βρόμικων μετρητών, καθώς και προστιθέμενη αξία στην εμπειρία κάθε επισκέπτη.

Η εξάλειψη των σημείων επαφής με την κατανόηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών θα τους επιτρέψει να νιώσουν πιο άνετα όταν ταξιδεύουν και θα τους παρασύρουν να μείνουν περισσότερο ή συχνότερα όταν ο κορωνοϊός θα είναι παρελθόν.