Σεμινάριο με θέμα “Η σωστή παρουσία του ξενοδοχείου στο internet για αύξηση direct κρατήσεων & μείωση προμηθειών”, πρόκειται να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2016 στο ξενοδοχείο AIROTEL Alexandros Hotel (Τιμολέοντος Βάσσου 8, Αθήνα).
Εισηγητής θα είναι ο κ. Μάριος Κουνέλης • Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος (Fully Booked)
Η σωστή παρουσία ενός ξενοδοχείου στο internet έχει ως αποτελεσμα ικανοποιημένους πελάτες. Ο ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη άμεση διαφήμιση για το ξενοδοχείο και παράλληλα οδηγεί σε αύξηση πληρότητας & direct κρατήσεων.
Σκοπός του φροντιστηρίου είναι να γίνει κατανοητό:
- πως και που πρέπει να φροντίζουμε την παρουσία του ξενοδοχείου μας
- πως να οδηγήσουμε τους υποψήφιους πελάτες μας σε απ’ ευθείας κράτηση στο ξενοδοχείο
Θέματα-ενότητες που θα καλυφθούν στο φροντιστήριο:
• Η συμπεριφορά του υποψήφιου πελάτη κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού του ταξιδιού του
• Ιστοσελίδες αξιολόγησης ξενοδοχείων (TripAdvisor) – Ο ρόλος τους και πως να τα αξιοποιήσει ο ξενοδόχος
• Κοινωνικά δίκτυα (Facebook – Google Plus) – Είναι απαραίτητα; Πως να βελτιώσετε την παρουσία σας
• Ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία (OTAs) – Υπάρχει ζωή πέρα από τη booking και την expedia; Πως διαγράφεται το μέλλον;
• Best Practice – Παρουσίαση πλατφόρμας κρατήσεων της Ενωσης Ξενοδόχων Καλαβρυτων
• Meta Search engines – Τι ακριβώς κάνουν;
• Flash sales sites – Διαφήμιση του ξενοδοχείου ή κανάλι πώλησης;
• Channel management – Πως λειτουργεί και πως να έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με πιο δημιουργικά πράγματα
• Google Adwords – Βασικές αρχές για το πως λειτουργεί η πληρωμένη διαφήμιση στη Google
• Google Hotel Ads – η νέα πλατφόρμα της Google ειδικά για ξενοδοχεία
• Ιστοσελίδα καταλύματος – Βασικές αρχές για μια σωστή ιστοσελίδα
• Μηχανή κρατήσεων – Πως να οδηγήσετε τους πελάτες σας στον να κλείνουν μέσα από την ιστοσελίδα σας
• Rate parity – Τι ακριβώς ισχύει σήμερα; Υποχρεώσεις & δικαιώματα του ξενοδόχου
• Newsletter – Πως να αξιοποιήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας
Το φροντιστήριο συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να έχει ορθή αντίληψη της σημερινής πραγματικότητας με την πράξη και το πως μπορεί να χρησιμοποιήσει τα διάφορα εργαλεία που υπάρχουν για να αυξήσει την κερδοφορία του. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση σε παραδείγματα και θα υπάρξει πρόβλεψη για ενότητα ερωτήσεων από τους συμμετέχοντες.
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
Όσοι θα παρακολουθήσουν το φροντιστήριο:
• Θα κατανοήσουν πως λειτουργεί σήμερα ο χώρος του internet αναφορικά με την κράτηση ξενοδοχείου
• Θα ενημερωθούν για το που και το πως πρέπει να έχει παρουσία ενα κατάλυμα
• Θα μάθουν πως είναι ένα σωστά κατασκευασμένο website καταλύματος για να δέχεται περισσότερες κρατήσεις
• Θα μπορούν να ακολουθήσουν απλά βήματα προκειμένου μεσομακροπρόθεσμα να αυξήσουν τις direct κρατήσεις τους
Ο εισηγητής:
Κουνέλης Μάριος (MSc, London School of Economics) Ιδρυτής της fullybooked, (hotel eSales & reservations management) με εμπειρία σε hotel booking engines & flash sales sites. Είναι πρώην ξενοδόχος & πρώην πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Καλαβρύτων.