andreadis91Την κατάσταση στα χέρια του παίρνει ο ΣΕΤΕ στο κομμάτι του Μάρκετιγκ της χώρας και ανακοίνωσε στη διάρκεια του συνεδρίου την πρόταση των επαγγελματιών του τουρισμού για την επικοινωνιακή στρατηγική του ελληνικού τουρισμού που συνοδέυεται με τη σύσταση ιδιωτικής εταιρίας μάρκετιγκ του ελληνικού τουρισμού (Marketing Greece AE), με την υλοποίηση διαδικτυακού τόπου (web site) παγκόσμιου βεληνεκούς.

Ο εν λόγω δικτυακός τόπος όπως τόνισε ο κ. Ανδρεάδης θα συμβάλλει στην παρουσίαση της χώρας με την πλήρη εμπορική εμπορική του παρουσία και θα συνδέεται με δράσεις που θα αφορούν τις κυρίες αγορές για την Ελλάδα στο εξωτερικό.

Μετά και τη μη σύσταση της κοινής εταιρίας μαργκετιγκ ανάμεσα σε ΕΟΤ και ΣΕΤΕ οι ιδιώτες του κλάδου, όπως τονίστηκε ¨πήραν την κατάσταση στα χέρια τους¨ και θα υλοποιήσουν την εταιρία μαρκετιγκ με κεφάλαια εξ ολόκληρου ιδιωτικά. Προς την κατευθυνση αυτή ο ΣΕΤΕ ζήτησε τη συνδρομή του ξενοδοχειακού επιμελητηρίου και της Ενωσης Διαφημιστών Ελλάδας  σε αυτή την πρωτοβουλία. Σε κάθε περίπτωση η συνεργασία ανάμεσα στην ΕΟΤ και στη νέα εταιρία που θα τρέξει το 2013 θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, όπως τόνισαν τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Το επόμενο διάστημα οι εμπνευστές της πρωτοβουλίας θα πραγματοποιήσουν μια σειρά από Road Shows προκειμένου να ενημερώσουν για τις δραστηριότητες της νέας εταιρίας, αλλά και να αυξήσουν το μετοχικό της κεφάλαιο. Σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη το 2014 θα είναι το έτος της πλήρης ανάπτυξης της εταιρίας, οπότε και θα υπάρξουν και τα πρώτα απτά αποτελέσματα.