Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι ταξιδιώτες αλλάζουν και οι προτιμήσεις τους έχουν αντίκτυπο στα ξενοδοχεία που επιδιώκουν να τους προσελκύσουν.
Ωστόσο οι μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των ταξιδιωτών, διαφέρουν ανάλογα με το είδος ξενοδοχείου που επιλέγουν για κράτηση, σύμφωνα με ανάλυση του SiteMinder.
Η ανάλυση επισημαίνει τις τάσεις και τις βασικές διαφορές μεταξύ των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν την επόμενη διαμονή τους σε αλυσίδα ξενοδοχείων και αυτών που επιλέγουν να μείνουν σε άλλον τύπο καταλύματος. π.χ. B&B, ενοικίαση διακοπών, boutique ξενοδοχείο, κάμπινγκ, μοτέλ ή hostels.
Τα δεδομένα για τις αλυσίδες ξενοδοχείων αποκαλύπτουν επίσης, πώς έχουν εξελιχθεί οι ανάγκες των επισκεπτών τους.
Τάση 1: Η παρόρμηση για ταξίδια είναι ισχυρότερη δύναμη από τον αυξανόμενο πληθωρισμό
Τα ταξίδια αποδεικνύονται τελικά ανεκτίμητα, παρά το αυξανόμενο κόστος ζωής. Οι ξενοδόχοι που θα εκμεταλλευτούν την ευκαιρία πίσω από αυτή τη τάση θα είναι εκείνοι που θα έχουν αυξητικά έσοδα.
Σε τι διαφέρουν οι ταξιδιώτες που επιλέγουν διαμονή σε αλυσίδες ξενοδοχείων
- Ο πληθωρισμός έχει μικρότερο αντίκτυπο στις αποφάσεις ταξιδιού και διαμονής σε σχέση με άλλους ταξιδιώτες.
Για το 62% όσων σχεδιάζουν να μείνουν σε ομάδα ξενοδοχείων ή αλυσίδα στο επόμενο ταξίδι τους, ο πληθωρισμός έχει «μέτριο» ή «μη» αντίκτυπο, σε σύγκριση με το 57% των ταξιδιωτών παγκοσμίως. - Ξοδεύουν επιπλέον χρήματα πέρα από το δωμάτιο τους. Το 87% όσων σχεδιάζουν να μείνουν σε ομάδα ξενοδοχείων ή αλυσίδα αισθάνονται άνετα να ξοδεύουν επιπλέον χρήματα στο χώρο του ξενοδοχείου, σε σύγκριση με το 85% όλων των ταξιδιωτών.
Το 33% θα ξοδέψει περισσότερα για μια περιποίηση σπα, σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 28%, και το 32% είναι πρόθυμο να ξοδέψει σε μια μεταφορά από το αεροδρόμιο σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 26%. Κατά μέσο όρο, είναι επίσης πιο ανοιχτοί στο να ξοδέψουν στο πρωινό, το μίνι μπαρ, σε ένα δωμάτιο με θέα, στο μέγεθος του κρεβατιού τους (και του δωματίου) και τον όροφο στον οποίο μένουν. - Τα ταξίδια συνδέονται πιο στενά με την ευτυχία τους. Πάνω από το 90% εκείνων που σχεδιάζουν να μείνουν σε ομάδα ξενοδοχείων ή αλυσίδα δήλωσαν ότι ήταν πιο ευτυχισμένοι όταν περίμεναν ταξίδια, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο του 87%.
Τάση 2: Οι ταξιδιώτες είναι οι πιο κερδισμένοι καταναλωτές στη γη
Η «τάση ψηφιακής επιρροής» έδειξε ότι υπό το φως των διαταραχών των τελευταίων ετών, οι ταξιδιώτες δεν ήταν ποτέ πιο κερδισμένοι.
Καλωσορίζουν ευέλικτες πληρωμές, καμπάνιες ενημέρωσης και επικοινωνία πριν και μετά τη διαμονή, γεγονός που καθιστά την ηλεκτρονική αγορά ακόμη πιο ανταγωνιστική, μέχρι το σημείο του check-in.
Σε τι διαφέρουν οι ταξιδιώτες που επιλέγουν διαμονή σε αλυσίδες ξενοδοχείων
- Είναι πιο ανοιχτοί στην προβολή διαφημίσεων στο διαδίκτυο για κατάλληλες προσφορές και προσφορές.
Το 83% των ταξιδιωτών που διαμένουν σε ομάδα ξενοδοχείων είναι ανοιχτοί στην παράδοση μιας κατάλληλης διαφήμισης καταλυμάτων, ποσοστό 5% υψηλότερο από τους ταξιδιώτες που διαμένουν σε άλλους τύπους καταλυμάτων. - Είναι πιο χαρούμενοι όταν επικοινωνούν μετά τη διαμονή τους. Το 58% όσων σχεδιάζουν να μείνουν σε ομάδα ή αλυσίδα ξενοδοχείων «συχνά» ή «πάντα» το εκτιμούν όταν το ξενοδοχείο τους συνεχίζει να χτίζει τη σχέση, μετά τη διαμονή, σε σχέση με το 54% όλων των ταξιδιωτών παγκοσμίως.
- Είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση μέσω OTA ή ταξιδιωτικού πράκτορα. Το 42% όσων επιλέγουν αλυσίδα σκοπεύουν να κάνουν κράτηση μέσω OTA, σε σύγκριση με το 37% όλων των ταξιδιωτών, ενώ το 12% σχεδιάζει να κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα, 2% περισσότερο από τον μέσο όρο.
Τάση 3: Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες θέλουν το ξενοδοχείο του μέλλοντος, σήμερα
Αυτή η «τάση ευχαρίστησης» για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες σημαίνει ότι την διαφορά στις επιπλέον ώρες που περνούν σε ένα ξενοδοχείο κάνουν τα «μικρά πράγματα». Αυτά που τους κάνουν να αισθάνονται καλύτερα και το ξενοδοχείο γίνεται μια αναβαθμισμένη εκδοχή της ζωής στο σπίτι.
Σε τι διαφέρουν οι ταξιδιώτες που επιλέγουν διαμονή σε αλυσίδες ξενοδοχείων
- Είναι λιγότερο πιθανό να εργάζονται, από όσους μένουν σε boutique ξενοδοχεία. Το 38% όσων μένουν σε ένα boutique ξενοδοχείο σχεδιάζει να εργαστεί στο επόμενο ταξίδι τους, σε σύγκριση με το 35% όσων μένουν σε αλυσίδα, υπογραμμίζοντας την ευκαιρία να καλύψουν καλύτερα αυτήν την ομάδα.
- Έχουν διαφορετικές ανάγκες από άλλους εργαζόμενους ταξιδιώτες. Όταν κάνουν κράτηση καταλύματος για εργασία εξ αποστάσεως, όσοι σχεδιάζουν την επόμενη εργάσιμη διαμονή τους να είναι σε ομάδα ξενοδοχείων ή αλυσίδα θεωρούν ένα κατάλυμα με πισίνα, δωρεάν πρωινό, εγκαταστάσεις ευεξίας και χώρο εργασίας ειδικά σχεδιασμένο ως πιο σημαντικό από άλλους ταξιδιώτες.
Τάση 4: Κάθε ψηφιακό σημείο επαφής έχει σημασία για τον νέο ταξιδιώτη και κρίσιμο για την εμπιστοσύνη
Η τέταρτη παγκόσμια τάση μας ήταν το «trust trend». Όλο και περισσότερο, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν κάθε μέτρο για να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη. Και σε αυτό το περιβάλλον τεχνολογίας, είναι οι επιχειρήσεις καταλυμάτων που χτίζουν εμπιστοσύνη σε κάθε στάδιο του ταξιδιού των επισκεπτών τους, από τις ασφαλείς πληρωμές έως το ποιοτικό περιεχόμενο.
Σε τι διαφέρουν οι ταξιδιώτες που επιλέγουν διαμονή σε αλυσίδες ξενοδοχείων
- Η αποτελεσματική χρήση τεχνολογίας είναι πιο σημαντική για όσους διαμένουν σε ομάδα ξενοδοχείων ή αλυσίδα. Το 72% όσων σχεδιάζουν την επόμενη διαμονή τους να είναι σε ομάδα ξενοδοχείων είναι είτε «πιθανόν» ή «πολύ πιθανό» να αλλάξουν την αντίληψή τους για ένα κατάλυμα που δεν χρησιμοποιεί σωστά την τεχνολογία, σε σύγκριση με το 65% όλων των ταξιδιωτών.
- Όταν βρίσκονται στον ιστότοπο ενός ακινήτου, τα διαθέσιμα πακέτα και οι κριτικές επισκεπτών είναι πιο σημαντικά για αυτούς. Ενώ η ασφαλής διαδικασία κράτησης είναι η πιο σημαντική πτυχή του ιστότοπου ενός καταλύματος για όσους διαμένουν σε ομάδα ξενοδοχείων ή αλυσίδα (όπως και με άλλους ταξιδιώτες), τα διαθέσιμα πακέτα και οι κριτικές επισκεπτών είναι σχετικά πιο σημαντικά για αυτούς.
- Είναι πιο πιθανό να πληρώσουν διαδικτυακά. Παγκοσμίως, το 52% όσων μένουν σε ομάδα ξενοδοχείων ή αλυσίδα προτιμούν να πληρώνουν online, σε σύγκριση με το 48,5% όλων των ταξιδιωτών.
Τάση 5: Ταξιδιώτες, τεχνολογία και ανθρώπινη σύνδεση
Αυτή η «τάση ανθρώπινης σύνδεσης» έδειξε ότι, ενώ στους ταξιδιώτες αρέσουν οι ανέσεις που μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία, η εμπειρία του ξενοδοχείου παραμένει βαθιά συνδεδεμένη με την ουσιαστική ανθρώπινη δέσμευση και όλο και περισσότερο, την ικανότητα της ιδιοκτησίας τους να λειτουργεί ως σημείο εκκίνησης στην τοπική κοινότητα.
Σε τι διαφέρουν οι ταξιδιώτες που επιλέγουν διαμονή σε αλυσίδες ξενοδοχείων
- Το προσωπικό και η εξυπηρέτηση πελατών είναι πιο σημαντικά για αυτούς. Εκτός από το πρόγραμμα επιβράβευσης ενός ξενοδοχείου, μια αξέχαστη εμπειρία στο χώρο του ξενοδοχείου, η μοναδικότητα της ιδιοκτησίας και το προσωπικό ενός ξενοδοχείου θεωρείται πιο σημαντικό για όσους μένουν σε μια ομάδα ή αλυσίδα, σε σύγκριση με άλλους ταξιδιώτες.
- Είναι πιο πιθανό να θέλουν το ξενοδοχείο να τους βοηθήσει να μάθουν για την τοπική κουλτούρα και ιστορία. Το 88% όσων σχεδιάζουν να μείνουν σε ομάδα ξενοδοχείων θα το εκτιμούσαν «πιθανότατα» ή «σίγουρα» εάν η επιχείρηση τους βοηθούσε να μάθουν περισσότερα για την κουλτούρα και την ιστορία της τοποθεσίας στην οποία διαμένουν, περίπου 1,5% περισσότερο από άλλους ταξιδιώτες.
- Είναι πιο πιθανό να θέλουν ένα αυτοματοποιημένο check-in, αλλά η σαφής προτίμηση τους εξακολουθεί είναι στα μέλη του προσωπικού στο χώρο του ξενοδοχείου.
Το 52% όσων διαμένουν σε αλυσίδες φιλοξενίας προτιμούν μια ταχύτερη, αυτοματοποιημένη διαδικασία check-in, σε σύγκριση με το 48% όλων των ταξιδιωτών, ωστόσο το 89% προτιμά να βρίσκονται οι εργαζόμενοι στο χώρο του ξενοδοχείου.