Οι καταγγελίες σχετικά με τις ταξιδιωτικές ασφάλειες έχουν φθάσει σε ένα από τα υψηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας στη Βρετανία, αποκάλυψε η Υπηρεσία Οικονομικού Διαμεσολαβητή.

Συνολικά 4.466 καταγγελίες ελήφθησαν κατά το τελευταίο οικονομικό έτος. Η πρώτη φορά που ο αριθμός των καταγγελιών ήταν υψηλότερος ήταν την περίοδο της πανδημίας.

Συγκεκριμένα πέρυσι, υποβλήθηκαν 3.745 καταγγελίες. μόλις 2.510 λιγότερες από την περίοδο του 2019-20.

Οι περιπτώσεις αφορούν κυρίως σε ανθρώπους που δεν ήταν ικανοποιημένοι με την απόρριψη των αιτημάτων τους από τους ασφαλιστές.

Η κ. Abby Thomas, διευθύνουσα σύμβουλος και επικεφαλής διαμεσολαβητής της δωρεάν υπηρεσίας, η οποία επιλύει διαφορές μεταξύ καταναλωτών και χρηματοπιστωτικών επιχειρήσεων, δήλωσε: “Με τις διακοπές να είναι προ των πυλών και εκατομμύρια οικογένειες να κατευθύνονται στο εξωτερικό για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζουν που συνάπτουν ταξιδιωτική ασφάλιση και τι υπογράφουν.

Είναι ανησυχητικό να βλέπουμε τόσους πολλούς ανθρώπους δυσαρεστημένους με τον ασφαλιστή τους. Γι’ αυτό είναι σημαντικό οι εταιρείες να αφιερώνουν χρόνο για να εξηγούν τους όρους, να αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους δίκαια και να διασφαλίζουν ότι όλοι κατανοούν το συμβόλαιό τους.

Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη ότι ο ασφαλιστής τους θα τους κάνει το σωστό σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά με το ταξίδι τους, γι’ αυτό είναι ανησυχητικό να βλέπουμε τόσο σημαντική αύξηση του αριθμού των καταγγελιών για ταξιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες στον Οικονομικό Διαμεσολαβητή.

Τα στοιχεία αυτά είναι πιθανό να αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό, δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι δεν θα κλιμακώσουν τις καταγγελίες τους στον Διαμεσολαβητή”.

Από την πλευρά της η Οικονομική συντάκτης της Which?, κ. Jenny Ross, ανέφερε: “Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη ότι ο ασφαλιστής τους θα πράξει το σωστό σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά με το ταξίδι τους, γι’ αυτό είναι ανησυχητικό να βλέπουμε μια τόσο σημαντική αύξηση του αριθμού των καταγγελιών για ταξιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες στον Οικονομικό Διαμεσολαβητή.

Τα στοιχεία αυτά είναι πιθανό να αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό, δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι δεν θα μεταφέρουν τις καταγγελίες τους στον Διαμεσολαβητή”.