
Στο τελικό στάδιο εισέρχονται οι διαδικασίες αδειοδότησης της Charlie Airlines, ήδη το πρώτο αεροσκάφος της εταιρείας βρίσκεται στην Κύπρο για σκοπούς ολοκλήρωσης των διαδικασιών έκδοσης άδειας πτητικών επιχειρήσεων.
Όπως είναι γνωστό, το πρώτο αεροσκάφος φέρει εμπορικά σήματα των πρώην Κυπριακών Αερογραμμών, που εξαγοράστηκαν από τη ρωσική αεροπορική εταιρεία S7, έναντι €2,04 εκατ., με δικαίωμα χρήσης τους από τη θυγατρική Charlie Airlines για δέκα χρόνια.
Εντούτοις σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του «Φιλελεύθερου» η διαδικασία αδειοδότησης της Charlie Airlines έχει τεθεί στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που έχει ήδη συστήσει γραπτώς την προσοχή των αρμοδίων για την αδειοδότηση Αρχών της Κύπρου, ακριβώς σε σχέση με τη συμμετοχή της ρωσικής S7 στην κυπριακή αεροπορική εταιρεία.
Με επιστολή του προς την κυπριακή κυβέρνηση, ο γενικός διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Χένρικ Χολολέι, έχει επιστήσει την προσοχή των κυπριακών Αρχών όπως στη διαδικασία αδειοδότησης της Charlie Airlines εξετάσουν προσεκτικά και τηρήσουν τις απαιτήσεις των Ευρωπαϊκών Οδηγιών, για τη σύσταση, ιδιοκτησία και έλεγχο των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διαθέτουν οι υπηρεσίες της Επιτροπής, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υποβολής προσφορών που διοργανώθηκαν για την εκμετάλλευση διαφόρων περιουσιακών στοιχείων της Cyprus Airways, ο αερομεταφορέας Charlie Airlines απέκτησε το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα εμπορικά σήματα της Cyprus Airways για δέκα χρόνια».
Οι Αρχές Αδειοδότησης, προσθέτει, «δεν χορηγούν άδειες εκμετάλλευσης ή τις διατηρούν σε ισχύ όταν δεν πληρούνται οι απαιτήσεις, ιδιαίτερα η απαίτηση που ορίζεται στο άρθρο 4 (στ) του κανονισμού περί της ιδιοκτησίας και του αποτελεσματικού ελέγχου των αερομεταφορέων της ΕΕ από υπηκόους της ΕΕ». Ο Ευρωπαίος διευθυντής συστήνει μάλιστα διακριτικά την προσοχή στο θέμα της ιδιοκτησίας και του ελέγχου της νέας κυπριακής αεροπορικής εταιρείας.
Πηγή : news.com.cy