xalkidikiΣτην τουριστική έκθεση ελληνικών προορισμών που διοργανώθηκε στη Στοκχόλμη Σουηδίας, η Χαλκιδική παρουσίασε τις εξωτικές της παραλίες, τη γαστρονομία της και το Άγιο Όρος.

Η Χαλκιδική και η Θεσσαλονίκη προβλήθηκαν μαζί ως ένας ευρύτερος προορισμός που έχει να προσφέρει παράδοση και σύγχρονο life style, διακοπές και city breaks, ιστορία και πολιτισμό, γαστρονομία με τοπικά προϊόντα. Ο συνδυασμός αυτός επεδίωξε να επαναφέρει τη Σουηδική αγορά στη Βόρεια Ελλάδα, με την απευθείας πτήση της Scandinavian Airlines (SAS) Στοκχόλμη – Θεσσαλονίκη που θα ξεκινήσει τον Απρίλιο 2014.

Ο βασικός λόγος συμμετοχής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση Grekland ήταν η διεκδίκηση μιας αγοράς που εκτιμάει την ποιότητα των υπηρεσιών και προωθεί τις δράσεις αειφορίας στις οποίες στράφηκαν την τελευταία διετία φορείς και ιδιώτες της Χαλκιδικής. Μιας αγοράς που ήδη στηρίζει πολλές περιοχές της Ελλάδας, εκτιμώντας τις προσπάθειες ανάπτυξης του τουρισμού της.

Στις παράλληλες εκδηλώσεις της Grekland πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με tour operators (TUI Nordic, DETUR Sweden) και εκπροσώπους της SAS (κο Markus Ek – Director Charter & Tour operator sales, κα Hanna Fagerskiold – Director Agent Sales)  ούτως ώστε η Χαλκιδική να ενταχθεί σε όσους δε βρίσκεται ως προορισμός. Ο Γενικός Διευθυντής της Airtours κος Jacke Mentzas που ήδη έχει συμβόλαια με ξενοδοχεία της Χαλκιδικής, προτίθεται να αυξήσει την παρουσία της περιοχής στον κατάλογό του.

Για την επίτευξη των παραπάνω, δρομολογήθηκαν fam trips και inspection visits από στελέχη και συνεργάτες των Tour Operators σε συνεργασία με το γραφείο Ε.Ο.Τ. της Σκανδιναβίας και συγκεκριμένα με την κα Σκαλτσή – Διευθύντρια και την κα Σαραντίδη – Υπεύθυνη Προβολής και Διαφήμισης.

Η Χαλκιδική δηλώνει ήδη παρούσα και για τη 2η Grekland υποστηρίζοντας κάθε στοχευμένη δράση που επιτυγχάνει να συνδυάσει τις επαγγελματικές συναντήσεις  με την προβολή στο κοινό και ξεκινάει τη στρατηγική για να προστεθεί η Σουηδία στις αγορές της Ευρώπης που επανέρχονται δυναμικά.