Στις 25 Σεπτεμβρίου, μία ανάσα πριν από τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, στο ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso, αναμένεται να πραγματοποιηθεί η τελετή απονομής των 6th Greek Hospitality Awards.

Τα 6th Greek Hospitality Awards, ως LiveOn Hybrid Event, θα είναι μια εκδήλωση που θα διεξαχθεί με απόλυτη ασφάλεια και πιστή εφαρμογή όλων των σχετικών υγειονομικών πρωτοκόλλων, συνδυάζοντας σε μια μοναδική βραδιά τόσο τη φυσική παρουσία όσο και την τεχνολογία.

Το ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso θα φιλοξενήσει περιορισμένο αριθμό προσκεκλημένων, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες που δίνονται από τις αρμόδιες αρχές και τηρώντας όλα τα πρωτόκολλα ασφάλειας για την υγεία των συμμετεχόντων.

Ταυτόχρονα, η τελετή απονομής θα μεταδίδεται online μέσα από τη LiveOn, στο gha.liveon.tech, την πλατφόρμα διοργάνωσης ψηφιακών συνεδρίων και εκθέσεων της ethosBUSINESS, επιτρέποντας σε μεγαλύτερο αριθμό ενδιαφερομένων από διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού να παρακολουθήσουν την εκδήλωση από την άνεση και την ασφάλεια του προσωπικού τους χώρου.

Η LiveOn, η πρώτη ολοκληρωμένη ελληνική διαδικτυακή πλατφόρμα διοργάνωσης ψηφιακών συνεδρίων και εκθέσεων που σχεδίασε και ανάπτυξε ο όμιλος εταιρειών ethosGROUP, έρχεται να καλύψει με τον πιο ιδανικό τρόπο τις σημαντικές και κρίσιμες επιχειρηματικές ανάγκες που προέκυψαν στην αγορά συνεδρίων, εκθέσεων και επαγγελματικών εκδηλώσεων από την πανδημία COVID-19.

Σχεδιασμένη για κάθε τύπο εκδήλωσης και πλήρως προσαρμόσιμη στις ανάγκες της, η LiveOn μετασχηματίζει συνολικά την εκθεσιακή και συνεδριακή εμπειρία, προσφέροντας μοναδικές δυνατότητες επαγγελματικής δικτύωσης και στοχευμένης επιχειρηματικής προβολής, ακόμη και σε περίπτωση που η κατάσταση της πανδημίας περιορίσει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της φυσικής επαφής.

Ο θεσμός Greek Hospitality Awards αποτελεί βασικό εργαλείο για τη μετάβαση του τουρισμού στη νέα εποχή, του πιο δυναμικού κλάδου της ελληνικής οικονομίας που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε νέα αφετηρία.

Μια αφετηρία αναδιοργάνωσης και νέων στόχων, με διαφορετικά δεδομένα και προκλήσεις, αλλά με ένα σημαντικό εφόδιο: τα επιτυχημένα για τον ελληνικό τουρισμό τελευταία χρόνια και την κεφαλαιοποίηση των επιτυχιών αυτών.