famtripindwnΣτην ινδική αγορά στοχεύει η Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διοργανώθηκαν από το τουριστικό πρακτορείο ASIT δύο fam trip με Ινδούς τουριστικούς πράκτορες. Το πρώτο ξεκίνησε στις 5 Μαρτίου για 5 ημέρες 5-10/3 και ακολούθησε το επόμενο στις 12-17/03 έχοντας αφετηρία την Αθήνα και τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη, με την υποστήριξη της Qatar Airways & της Aegean Airlines. 

Οι επισκέπτες, ξεναγήθηκαν  στα αξιοθέατα και στα βασικά ιστορικά μνημεία των δύο πόλεων και δοκίμασαν την ελληνική κουζίνα. Επίσης επισκέφθηκαν τα Μετέωρα και τη Βεργίνα όπου και έμειναν εντυπωσιασμένοι  από τα ευρήματα όπου εκτίθενται στο μουσείο

Παράλληλα στο Ξενοδοχείο Anatolia Thessaloniki πραγματοποιήθηκαν Business Workshops όπου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα προγράμματα GROUP & FIT  της ASIT  καθώς και να μιλήσουν με εκπρόσωπο της Aegean Airlines για τις αεροπορικές συνδέσεις εσωτερικού. Ακολούθησε συζήτηση των στελεχών της ASIT με τους πράκτορες για το πως θα μπορούσε η Θεσσαλονίκη να ‘εισέλθει’ στην μεγάλη αγορά της Ινδίας και να κερδίσει μερίδιο όχι μόνο σε συνδυασμό με την Αθήνα αλλά και με άλλες πρωτεύουσες του εξωτερικού όπως η Κωνσταντινούπολη, η Σόφια κα

Η ASIT είναι ένα τουριστικό πρακτορείο με εξειδίκευση στον εισερχόμενο τουρισμό και επικεντρωμένο στην αγορά της Ινδίας. Στόχος του είναι η προσέλκυση τουριστών από την εν λόγο αγορά στην Ελλάδα και η ανάδειξη νέων προορισμών όπως η βόρεια Ελλάδα που παρουσιάζουν μεγάλη προοπτική.