Ορισμένες περιπτώσεις παραπλανητικών πρακτικών σε πλατφόρμες κράτησης ξενοδοχείων έχει εντοπίσει η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ειδικότερα, μετά την εξέταση πολλών πλατφορμών κρατήσεων ξενοδοχείων, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA) έχει προβεί σε ενέργειες επιβολής περιορισμού κατά ορισμένων ιστοτόπων.

Στις έρευνες, η CMA αντιμετώπισε παραπλανητικές μεθόδους στις πλατφόρμες κράτησης. Στην περίπτωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, όπου εξετάστηκε ο τρόπος με τον οποίο αναφέρονται τα ξενοδοχεία, διαπιστώθηκε ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης επηρεάζονται από παράγοντες που δεν σχετίζονται με τις απαιτήσεις των χρηστών. Αυτό περιλαμβάνει, για παράδειγμα, το ποσό της προμήθειας που πληρώνει ένα ξενοδοχείο στην ιστοσελίδα.

Ένα άλλο ζήτημα που εξετάστηκε είναι η πίεση πώλησης που έχουν οι πλατφόρμες κράτησης για τους επισκέπτες. Για παράδειγμα, εξετάστηκε αν μια δήλωση σχετικά με το πόσοι άνθρωποι ενδιαφέρονται για το ίδιο δωμάτιο ή πόσα δωμάτια είναι ακόμα διαθέσιμα ή πόσο διαρκεί μια τιμή, δημιουργεί μια εσφαλμένη εντύπωση της διαθεσιμότητας των δωματίων και προκαλεί στον επισκέπτη να κάνει μια βεβιασμένη απόφαση κράτησης.

Η CMA διευκρίνισε επίσης εάν οι λεγόμενοι “εκπτωτικοί ισχυρισμοί” των πυλών προσφέρουν στους πελάτες δίκαιη σύγκριση. Η έκπτωση θα μπορούσε να βασίζεται σε υψηλότερη τιμή που ήταν διαθέσιμη μόνο για σύντομο χρονικό διάστημα ή που δεν σχετίζεται με τα κριτήρια αναζήτησης του επισκέπτη.

Ταυτόχρονα, ελέγχθηκε πόσες πλατφόρμες κράτησης δεν δείχνουν το κρυφό κόστος στον πελάτη, με αποτέλεσμα αργότερα να τους εκθέτουν σε απρόβλεπτες χρεώσεις, όπως φόρους ή τέλη κράτησης.