Απατεώνες τηλεφωνούν σε ανυποψίαστους καταναλωτές ή στέλνουν email ότι δήθεν κέρδισαν δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια ή συμμετέχουν σε κλήρωση για να κερδίσουν πτήσεις, προσποιούμενοι εκπροσώπους της Singapore Airlines και με αυτό τον τρόπο υποκλέπτουν προσωπικά δεδομένα τους.
Η αεροπορική εταιρεία προειδοποιεί τους πελάτες της να είναι επιφυλακτικοί στα μηνύματα του είδους.
“Συνιστούμε στους πελάτες να είναι προσεκτικοί όταν αποκαλύπτουν προσωπικά δεδομένα σε μη επαληθευμένες πηγές. Οι παραλήπτες αν έχουν αμφιβολία για τα ηλεκτρονικά μηνύματα και τα τηλεφωνήματα πρέπει πρώτα να επαληθεύουν τις πηγές και αν διαπιστώσουν ο,τι υπάρχει κάτι ύποπτο να το αναφέρουν στην αστυνομία “, γράφει η Singapore Airlines σε ανάρτηση της στο Facebook.
Τον περασμένο Δεκέμβριο, ζητήθηκε από τους πελάτες να συμπληρώσουν μια έρευνα εξυπηρέτησης πελατών που υποτίθεται ότι προέρχονταν από την αεροπορική εταιρεία. Στη συνέχεια, ένας σύνδεσμος τους έστρεψε σε έναν πλαστό ιστότοπο της Singapore Airlines όπου ζητήθηκαν τα προσωπικά δεδομένα και τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού. Παρόμοιες απάτες έχουν εμφανιστεί στο Facebook και στο WhatsApp τους τελευταίους μήνες.