Η παγκόσμια διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά αναμένεται να αγγίξει το 1,56 τρις δολάρια από το 2024 έως το 2030 σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ReasearchandMarkets.com.

Ειδικότερα, υπάρχει αυξανόμενη τάση στον κλάδο λόγω της ανόδου των μεθόδων ηλεκτρονικής πληρωμής όπως το UPI και μιας αναδυόμενης προτίμησης για κινητές συσκευές που διευκολύνουν τις ταξιδιωτικές ρυθμίσεις.

Η ταχεία εξέλιξη των ηλεκτρονικών συσκευών κρατήσεων

Με την πρόοδο της τεχνολογίας, η ευκολία των φορητών συσκευών/tablet για κρατήσεις ταξιδιωτικών καταλυμάτων και μεταφοράς έχει γίνει υψίστης σημασίας. Η έκθεση υπογραμμίζει την επιταχυνόμενη ανάπτυξη σε αυτό το τμήμα, καθώς περισσότεροι ταξιδιώτες βασίζονται στα smartphone και τα tablet τους για κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο.

Η στροφή προς μια προσέγγιση με επίκεντρο τα κινητά ευθυγραμμίζεται με τη συνολική εξέλιξη της ψηφιακής συμπεριφοράς των καταναλωτών, υπογραμμίζοντας τη σημασία των φιλικών προς τον χρήστη και προσβάσιμων ταξιδιωτικών ρυθμίσεων.

Η Κίνα ηγέτης στις διαδικτυακές ταξιδιωτικές κρατήσεις

Μεταξύ των περιφερειακών αγορών, η Κίνα αναδεικνύεται ως ηγέτης του κλάδου, αποδεικνύοντας εκπληκτικές δυνατότητες στην online ταξιδιωτική αγορά.

Οι παράγοντες που τροφοδοτούν αυτήν την ανάπτυξη περιλαμβάνουν :

  • Mεγάλη καταναλωτική βάση με γνώσεις τεχνολογίας.
  • Αυξημένη διείσδυση του Διαδικτύου και της κινητής τηλεφωνίας.
  • Κυβερνητικές πρωτοβουλίες που ενισχύουν τις ταξιδιωτικές υποδομές.