Oι βάσεις για την καλύτερη προβολή της Ζακύνθου στις διεθνείς αγορές και την ακόμα παραπέρα βελτίωση της εικόνας της συζήτησαν ο Δήμαρχος του νησιού με τον σύμβουλο τουριστικού μάρκετινγκ του Δήμου και πανεπιστημιακό,  Δημήτρη Κούτουλα.

Σύμφωνα με τον κ. Κούτουλα, με το πέρας της φετινής καλοκαιρινής σεζόν (προς τα τέλη Σεπτεμβρίου) θα γίνει αναλυτική παρουσίαση των στόχων που θα έχει η Ζάκυνθος εις το εξής και βεβαίως των τρόπων με τους οποίους θα επιτευχθούν αυτοί.

Βαρύτητα αναμένεται να δοθεί στην προβολή της Ζακύνθου μέσω του διαδικτύου, όπου μέσα από εκεί μπορούμε να στοχεύσουμε και σε ποιοτικούς πελάτες, που θα θέλουν να ακολουθήσουν άλλες μορφές τουρισμού, όπως είναι οι καταδύσεις, η πεζοπορία και τα συνέδρια.

“Με τον κ. Δήμαρχο και τα άλλα στελέχη του Δήμου συνοψίσαμε την πρόοδο που έχουμε πετύχει στη βελτίωση της εικόνας της Ζακύνθου στο εξωτερικό. Από πλευράς μάρκετινγκ πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα ακόμη για να φτάσουμε στο επιθυμητό επίπεδο. Χρειάζεται να αξιοποιήσουμε τα επικοινωνιακά εργαλεία που έχουμε, αλλά και να αναβαθμιστεί η παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών, τόσο από τους ιδιώτες, όσο όμως και από το Δήμο, με τη δημιουργία κατάλληλων υποδομών. Η τουριστική ανάπτυξη είναι προϊόν συλλογικής προσπάθειας. Τον Σεπτέμβριο θα παρουσιάσω τις προτάσεις μου, κυρίαρχος στόχος των οποίων θα είναι η Ζάκυνθος να γίνει πιο γνωστή και πιο αναγνωρίσιμη ανά τον κόσμο. Αναφέρω, για παράδειγμα, πως πολλοί βλέπουν σε φωτογραφίες το “Ναυάγιο”, όμως αρκετοί είναι αυτοί που δεν γνωρίζουν πως βρίσκεται στη Ζάκυνθο. Δική μας δουλειά είναι να αλλάξουμε αυτό που συμβαίνει” ανέφερε ο κ. Κούτουλας.

Παρουσία του Υπεύθυνου Αντιδήμαρχου Τουρισμού, κ. Αναστάσιου Μποτώνη, του Αντιπροέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Αντώνη Νικολουδάκη, του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Νίκου Τσίπηρα, και της αρμόδιας υπαλλήλου του Γραφείου Τουρισμού, κ. Αθηνάς Κάρδαρη, ο Δήμαρχος ζήτησε από τον κ. Κούτουλα να γίνουν όλες εκείνες οι ενέργειες που απαιτούνται για να ανέβει η αξία του τουριστικού μας προϊόντος.