Η ισπανική ξενοδοχειακή αλυσίδα Iberostar Group, η οποία ειδικεύεται σε ξενοδοχεία 4- και 5 αστέρων, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την GIATA, κορυφαία εταιρία τεχνολογίας ταξιδιών για τουριστικό περιεχόμενο, για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης περιεχομένου και της διανομής της σε μια κεντρική πλατφόρμα.

Σε συνεργασία με την GIATA, η Iberostar θα εμπλουτίσει την παρουσία της στο διαδίκτυο για το χαρτοφυλάκιό της, παρουσιάζοντας ένα σταθερό και ακριβές αποτύπωμα σήματος σε όλα τα κανάλια πωλήσεων.

Η φιλοσοφία της ξενοδοχειακής φιλοξενίας της GIATA επιτρέπει στην Iberostar να βελτιώσει την ταξιδιωτική εμπειρία των πελατών της.

Η Iberostar θα είναι πλέον σε θέση να τις ενημερώσει έγκαιρα και με ακρίβεια για τυχόν αλλαγές στις ιδιότητές της – σε όλα τα κανάλια.

Αυτό θα βοηθήσει την Iberostar τόσο στην εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού όσο και στη βελτιστοποίηση της ροής εργασιών διαχείρισης περιεχομένου.

“Είμαστε περήφανοι που βλέπουμε ότι η ποιότητα του περιεχομένου μας ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις της Iberostar”, δήλωσε η Kalina Nikolova, επικεφαλής πωλήσεων, GIATA.

«Προσβλέπουμε σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική σχέση που θα επιτρέψει την επιθυμία της Iberostar να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες της. Αυτό διευρύνει τη διανομή του περιεχομένου υψηλής ποιότητας και βοηθάει την Iberostar να έχει περισσότερη επισκεψιμότητα σε κρατήσεις ξενοδοχείων, γεγονός που αποτελεί σαφώς πλεονέκτημα και για τις δύο πλευρές”, συμπλήρωσε.