Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Meliá Hotels International, ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στον κόσμο, συνεχίζει να ενισχύει την ανάπτυξη μέσω franchising.
Παρέχει προστιθέμενη αξία σε ανεξάρτητα ξενοδοχεία που εγγράφονται στο χαρτοφυλάκιο του αξιοποιώντας:

  • Τη δυναμική των σχέσεων πωλήσεων με μεγάλους ταξιδιωτικούς συνεργάτες.
  • Την ισχυρή θέση των εμπορικών σημάτων του.
  • Την προηγμένη ψηφιοποίηση του.

Ως περαιτέρω ώθηση της στρατηγικής της, η εταιρεία έχει πλέον καταλήξει σε συμφωνία με την τράπεζα BBVA.
Στόχος είναι να προσφέρει στους πιθανούς franchisees Meliá πρόσβαση σε προτιμησιακές συνθήκες χρηματοδότησης για την κάλυψη των ταμειακών τους αναγκών. Μαζί με ένα ευρύ φάσμα συμπληρωματικών χρηματοοικονομικών προϊόντων.

Το μοντέλο franchise

Το μοντέλο franchise Meliá επιτρέπει σε ανεξάρτητα ξενοδοχεία να ενταχθούν στον όμιλο Meliá. Διατηρώντας τον έλεγχο των δραστηριοτήτων τους, αλλά και αποκτώντας πρόσβαση στην πλατφόρμα πωλήσεων και διανομής του Meliá και στα 14 εκατομμύρια πιστούς πελάτες του. Καθώς και σε ένα ευρύ φάσμα προαιρετικών υπηρεσιών διαχείρισης ξενοδοχείων.

Η σχέση με την Meliá βασίζεται στο ότι το ξενοδοχείο υιοθετεί μία από τις μάρκες του (ανάλογα με τη φύση του ξενοδοχείου, τις θέσεις και τα πρότυπα λειτουργίας του) ή διατηρεί το δικό του όνομα και ταυτότητα κάτω από την ομπρέλα “Affiliated by Meliá”.

Η εταιρεία διαθέτει ήδη ένα χαρτοφυλάκιο 50 ξενοδοχείων franchise σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, άλλα 7 ξενοδοχεία προγραμματίζονται να ενταχθούν στο εγγύς μέλλον.