Σχέδια για ταξίδια, διασκέδαση και δώρα περιλαμβάνει το μενού των καταναλωτών για την επερχόμενη περίοδο των εορτών, σύμφωνα με την παγκόσμια έκθεση Amex Trendex της American Express.
Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα της έκθεσης που βασίστηκε στην καταναλωτών από την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Χονγκ Κονγκ, την Ινδία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
- Περισσότεροι από τους μισούς ή το 58% των που επιλέγουν να ταξιδέψουν την περίοδο των εορτών σκοπεύουν να επισκεφτούν την οικογένεια και τους φίλους τους.
Επιπλέον, το 55% επιθυμεί να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι εκτός οικογένειας για τις διακοπές. - Ανεξάρτητα από το πού ταξιδεύουν, πάνω από 8 στους 10, ή το 85%)είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια άνετη και ευχάριστη εμπειρία.
- Από εκείνους που δεν ταξιδεύουν, το 40% θα δεχθεί επίσκεψη από συγγενείς ή φίλους.
- Την ίδια στιγμή το 75% δηλώνει ότι η περίοδος των διακοπών είναι μια ρομαντική εποχή του χρόνου.
Όσον αφορά τα δώρα, πολλοί καταναλωτές επιλέγουν να δώσουν προτεραιότητα στις βιωματικές εμπειρίες και όχι στα υλικά αντικείμενα.
- Περίπου το 38% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να προσφέρει δώρα σε αγαπημένα πρόσωπα που βασίζονται στην εμπειρία
- Το 32% επιλέγει αντίστοιχα δώρα για τα παιδιά του.
Οι πιο δημοφιλείς τύποι εμπειριών περιλαμβάνουν
- Tην ψυχαγωγία (59%),
- Tα ταξίδια (54%)
- Tις εκδρομές με επίκεντρο το φαγητό και το ποτό (49%).