
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
Σεπτέμβριος 2023 | Σεπτέμβριος 2022 | Μεταβολή 2023/2022 | ||||
Καινούργια επιβατικά | 11.406 | 8.606 | 32,50% | |||
Καινούργια φορτηγά | 951 | 772 | 23,20% | |||
(ελαφρά και βαρέα) | ||||||
Καινούργια λεωφορεία | 31 | 12 | 158,30% | |||
Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2023 | Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2022 | Μεταβολή | ||||
2023/2022 | ||||||
Καινούργια επιβατικά | 104.516 | 82.936 | 26,00% | |||
Καινούργια φορτηγά | 8.476 | 7.734 | 9,60% | |||
(ελαφρά και βαρέα) | ||||||
Καινούργια λεωφορεία | 218 | 163 | 33,70% | |||
Segment | Σεπτέμβριος 2023 | Σεπτέμβριος 2022 | Διαφορά | Ιανουάριος –Σεπτέμβριος 2023 | Ιανουάριος –Σεπτέμβριος 2022 | Διαφορά |
(μονάδες μεριδίου) | (μονάδες μεριδίου) | |||||
A | 7,00% | 6,00% | 1 | 7,80% | 7,50% | 0,2 |
A-SUV | 3,00% | 2,00% | 1 | 2,30% | 1,80% | 0,5 |
A TOTAL | 10,00% | 8,10% | 1,9 | 10,10% | 9,40% | 0,7 |
B | 26,90% | 21,20% | 5,8 | 27,40% | 25,10% | 2,2 |
B-SUV | 23,20% | 24,30% | -1 | 25,40% | 24,80% | 0,6 |
B TOTAL | 50,20% | 45,40% | 4,7 | 52,70% | 49,90% | 2,8 |
C | 7,60% | 8,30% | -0,7 | 8,30% | 10,30% | -2 |
C-SUV | 23,10% | 27,10% | -4,1 | 20,80% | 22,30% | -1,5 |
C TOTAL | 30,70% | 35,40% | -4,7 | 29,20% | 32,60% | -3,5 |
D | 1,90% | 1,90% | 0 | 1,40% | 1,20% | 0,2 |
D-SUV | 5,60% | 7,30% | -1,8 | 4,90% | 4,90% | 0 |
D TOTAL | 7,50% | 9,20% | -1,8 | 6,30% | 6,10% | 0,2 |
E | 0,10% | 0,00% | 0 | 0,10% | 0,10% | 0 |
E-SUV | 0,60% | 0,70% | 0 | 0,40% | 0,40% | -0,1 |
E TOTAL | 0,70% | 0,70% | 0 | 0,40% | 0,50% | -0,1 |
F-G | 0,10% | 0,10% | 0 | 0,10% | 0,10% | 0 |
F-G-SUV | 0,30% | 0,20% | 0,1 | 0,30% | 0,30% | 0 |
F-G TOTAL | 0,40% | 0,30% | 0,1 | 0,40% | 0,40% | 0 |
SPORTS | 0,30% | 0,30% | 0 | 0,30% | 0,20% | 0,1 |
MPV | 0,00% | 0,10% | -0,1 | 0,00% | 0,00% | 0 |
MPV-M/COMBI | 0,30% | 0,50% | -0,3 | 0,60% | 0,80% | -0,2 |
100,00% | 100,00% | 0 | 100,00% | 100,00% | 0 | |
(Εκ των οποίων SUV | 55,80% | 61,60% | -5,8 | 54,10% | 54,60% | -0,5) |
Σεπτέμβριος 2023 | Σεπτέμβριος 2022 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος – | Ιανουάριος – | Διαφορά(μονάδες μεριδίου) | |
Σεπτέμβριος 2023 | Σεπτέμβριος 2022 | |||||
Βενζίνη | 40,20% | 35,70% | 4,5 | 43,20% | 46,00% | -2,9 |
Πετρέλαιο | 11,50% | 22,40% | -10,9 | 13,70% | 16,00% | -2,3 |
Υβριδικά (HEV) | 29,10% | 30,50% | -1,3 | 29,90% | 27,50% | 2,4 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 16,20% | 7,70% | 8,5 | 10,50% | 7,10% | 3,4 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 0,20% | 0,70% | -0,5 | 0,30% | 0,60% | -0,3 |
Υγραέριο | 2,80% | 3,10% | -0,3 | 2,40% | 2,70% | -0,3 |
(αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | ||||||
Αύγουστος 2023 | Αύγουστος 2022 | Μεταβολή | Ιανουάριος- Αύγουστος 2023 | Ιανουάριος- Αύγουστος 2022 | Μεταβολή | |
ΕΕ(1) | 787.626 | 650.806 | 21,00% | 7.078.464 | 6.001.819 | 17,90% |
ΕΕ 14(2) | 686.309 | 555.556 | 23,50% | 6.216.615 | 5.239.043 | 18,70% |
ΕΕ(1) + EFTA(3) | 818.852 | 680.530 | 20,30% | 7.337.645 | 6.243.519 | 17,50% |
Ελλάδα | 10.368 | 8.658 | 19,80% | 93.110 | 74.330 | 25,30% |