Το 84% των αεροπορικών εταιρειών αυξάνουν τις επενδύσεις τους σε τεχνολογικό επίπεδο, σύμφωνα με έρευνα της Benchmark Conversocial Benchmark, αφού όλο και περισσότεροι καταναλωτές ξοδεύουν αρκετό χρόνο σε απευθείας σύνδεση με το smartphone τους, στα social media.

Το 43% των αεροπορικών εταιρειών αναφέρουν ότι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μέσω των κοινωνικών δικτύων αποτελεί την πρώτη τους προτεραιότητα για το 2018 και το Twitter είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες για τις σχέσεις με τους πελάτες και την επίλυση προβλημάτων των καταναλωτών.

Τα social media είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος έρευνας των καταναλωτών και το 31% των πελατών των αεροπορικών στρέφεται σε αυτά.

Στην έκθεση αναφέρονται και οι νέοι τρόποι προσέλκυσης πελατών από τις αεροπορικές εταιρείες, μέσω ιδιωτικών μηνυμάτων, με το Twitter Direct Messenger, το Facebook Messenger, καθώς τις αυτόνομες πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων όπως η WhatsApp.