Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Google αποκάλυψε μια σειρά από ενημερώσεις και νέες δυνατότητες για ταξίδια. Πρόκειται για το νέο φίλτρο «Προοπτικές», που θα κυκλοφορήσει τις επόμενες εβδομάδες στην «Αναζήτηση» και το Immersive View for routes.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Google, οι χρήστες θα βλέπουν το φίλτρο «Προοπτικές» σε εμφανές σημείο στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης σε ερωτήματα που σχετίζονται με ταξίδια. Ο χρήστης «μπορεί να επωφεληθεί από την εμπειρία άλλων ανθρώπων».
Πατώντας το φίλτρο, οι χρήστες θα βλέπουν αναρτήσεις ιστολογίου, θέματα ερωτήσεων και απαντήσεων, εικόνες και βίντεο μεγάλης και σύντομης μορφής από πηγές όπως το TikTok, το Instagram, το YouTube, το Reddit, το Quora και το Twitter.
Η Google θα εμφανίζει επίσης λεπτομέρειες σχετικά με τους δημιουργούς του περιεχομένου. Μεταξύ αυτών όνομα, φωτογραφία προφίλ και πληροφορίες σχετικά με τη δημοτικότητα του περιεχομένου.
Το φίλτρο έρχεται σε μια εποχή που το TikTok έχει γίνει μια δημοφιλής επιλογή για αναζήτηση, ειδικά μεταξύ των νεότερων γενιών.
Σύμφωνα με τον Prabhakar Raghavan, ανώτερο αντιπρόεδρο της Google, «στις μελέτες μας, σχεδόν το 40% των νέων, όταν αναζητούν ένα μέρος για μεσημεριανό γεύμα, δεν πηγαίνουν στους «Χάρτες Google» ή στην «Αναζήτηση». Πηγαίνουν στο TikTok ή στο Instagram.»
Και φαίνεται ότι αυτή η έκδοση του Perspectives είναι μια προσαρμογή στην ιδέα που ανακοίνωσε η Google για πρώτη φορά τον Μάρτιο.
Εκείνη την εποχή, η εταιρεία το περιέγραψε ως έναν τρόπο για να βοηθήσει τους χρήστες να κατανοήσουν καλύτερα τις ειδήσεις παρέχοντας «insights από μια σειρά δημοσιογράφων, ειδικών και άλλων σχετικών φωνών».
Σε άλλες αξιοσημείωτες ενημερώσεις, ο γίγαντας αναζήτησης χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη με νέους τρόπους στους «Χάρτες Google» και στην «Αναζήτηση».
Για την «Αναζήτηση», η Google λέει ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη θα «κάνει τη βαριά ανύψωση» για τους καταναλωτές. Θα παρέχει μια ολοκληρωμένη απάντηση σε ερωτήματα. Η απάντηση θα δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη καθώς και σχετικούς συνδέσμους.
Για παράδειγμα, η Google έδειξε ότι ένα μήνυμα προτροπής «Τι είναι καλύτερο για μια οικογένεια με παιδιά κάτω των 3 ετών και σκύλο, Bryce Canyon ή Arches» δίνει βασικές πληροφορίες με συνδέσμους για περισσότερες πληροφορίες.
Όταν οι χρήστες πατούν σε ένα προτεινόμενο επόμενο βήμα, η «Αναζήτηση» τους μεταφέρει σε μια νέα λειτουργία συνομιλίας με περιεχόμενο, από ερώτηση σε ερώτηση.
Immersive View for routes για κάθε βήμα ενός ταξιδιού
Η Google ενισχύει επίσης την τεχνητή νοημοσύνη στους Χάρτες για να προσφέρει μια πιο καθηλωτική εμπειρία στους χρήστες.
Χρησιμοποιώντας όραση υπολογιστή, τεχνητή νοημοσύνη και εναέριες εικόνες, το Immersive View for routes μπορεί πλέον να απεικονίσει κάθε βήμα ενός ταξιδιού, είτε πρόκειται για οδήγηση, περπάτημα ή ποδήλατο.
Οι χρήστες έχουν μια πολυδιάστατη άποψη του ταξιδιού τους, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο μπορεί να αλλάξει ο καιρός κατά μήκος της διαδρομής κατά τη διάρκεια της ημέρας και πόσα αυτοκίνητα μπορεί να βρίσκονται στο δρόμο σε μια δεδομένη στιγμή.
Το Immersive View for routes θα κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες σε 15 πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Παρίσι, το Τόκιο, το Λονδίνο και το Βερολίνο.