
Του Χάρη Ντιγριντάκη
Παρεκκλίνουσα μεθοδολογία συγκριτικά με αυτή που προβλέπεται στη μελέτη που ενεκρίθη για τη περίφημη σήραγγα 160 μέτρων στη γραμμή 4 του μετρό στην οδό Κατεχάκη, ακολουθήθηκε από την κατασκευάστρια κοινοπραξία η ανάδοχος κοινοπραξία ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A., σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών κ. Νίκο Ταχιάο.
Δεν υπάρχει καμία λάθος σήραγγα, διευκρίνισε ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Ταχιάος ερωτηθείς προσθέτοντας: «αυτή είναι η σήραγγα η οποία έπρεπε να κατασκευαστεί στη θέση που έπρεπε να κατασκευαστεί.
Σημειώνοντας πως πρόκειται για τεχνικό ζήτημα, ο κ. Ταχιάος περιέγραψε τα γεγονότα ως εξής. «Κάτω από την οδό Κατεχάκη, στο ύψος του 251 ΓΝΑ, θα υπάρχει ένα υπόγειο αμαξοστάσιο ουσιαστικά, το οποίο θα είναι και η ελαφριά συντήρηση των συρμών της γραμμής 4. Εκεί λοιπόν ανοίγεται μια τεράστια σήραγγα, μία πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία διανοίγεται με τη νέα αυστριακή μέθοδο για την κατασκευή τούνελ».
Τον χώρο του εργοταξίου της Γραμμής 4 του Μετρό στο ύψος του ΓΝΑ όπου βρίσκεται η σήραγγα που θα φιλοξενεί τον χώρο ελαφράς συντήρησης των συρμών, επισκέφθηκαν σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος.
Στη σήραγγα πραγματοποιήθηκε σήμερα αυτοψία από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και από στελέχη της «Ελληνικό Μετρό Α.Ε» και της αναδόχου κοινοπραξίας.
Μετά και την αυτοψία, ξεκαθαρίζονται τα εξής:
- Δεν υφίσταται κανένα ζήτημα ασφαλείας.
- Δεν υπάρχει κανένα λάθος στην χάραξη της σήραγγας.
- Δεν έχουν καταγραφεί καθιζήσεις ή μετακινήσεις ούτε στο επίπεδο της οδού, ούτε στα παρακείμενα κτίρια.
- Ουσιαστικά πρόκειται για τμήμα σήραγγας υπερ-τριπλής τροχιάς με συνολικό μήκος 370 μ. και βρίσκεται κάτω από την λεωφόρο Κανελλοπούλου (Κατεχάκη). Θα έχει τρεις τροχιές και χρησιμεύει στην εναπόθεση των συρμών της γραμμής 4 για την ελαφρά συντήρησή τους.