Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι κρατήσεις για διακοπές στο On the Beach έχουν «αυξηθεί ουσιαστικά» από τα Χριστούγεννα και τα επίπεδα συναλλαγών ανεβαίνουν.

Το διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο (OTA) του Ηνωμένου Βασιλείου ανέφερε αύξηση 68% στη συνολική αξία συναλλαγών (TTV) στις πωλήσεις διακοπών, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η άνοδος είχε ως αποτέλεσμα την υπέρβαση της ΤΤΒ κατά το παραδοσιακά πιο ήσυχο τρίμηνο έως τον Δεκέμβριο, που ξεπέρασε το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Η εταιρεία κάνει λόγο για ένα «υγιέστερο συνολικό βιβλίο παραγγελιών» μετά από «ένα έτος διαταραχών».

Οι εκτιμήσεις για το 2023

Όπως αναφέρει η On the Beach στην εμπορική ενημέρωση «οι κρατήσεις από την περίοδο των Χριστουγέννων έχουν αυξηθεί σημαντικά και ενώ είναι ακόμη πολύ νωρίς στο έτος.

Η συνολική αξία πωλήσεων του ομίλου από την έναρξη του οικονομικού έτους μέχρι σήμερα είναι αυξημένη κατά 68% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2022.

Οι στρατηγικές δράσεις που ανέλαβε ο όμιλος κατά το τρέχον και το προηγούμενο οικονομικό έτος συνέβαλαν στη συνέχιση των βασικών τάσεων που παρατηρήθηκαν κατά το πλήρες έτος 2022».

Σχετικά με το 2023 εκτιμά «ανάπτυξη κατά το πλήρες έτος στους τομείς της premium, των μεγάλων αποστάσεων και της επέκτασης B2B.»

Ισχυρός ισολογισμός

Ο όμιλος διαθέτει ισχυρό ισολογισμό, σύμφωνα με την ενημέρωση. Έχει «αυξήσει σημαντικά τις επενδύσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου και τον Ιανουάριο σε όλο το εύρος της μάρκας.»
Στόχος του είναι να «υποστηρίξει την ισχυρή αύξηση των πωλήσεων για τις αναχωρήσεις του καλοκαιριού του 2023 και να συνεχίσει να δημιουργεί δυναμική για το δεύτερο εξάμηνο του έτους.»

Αξιοποίηση της δυναμικής ανάπτυξης

Ο Simon Cooper ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του On the Beach δήλωσε «ικανοποιημένος που οι άνοδος του 2022 συνεχίζεται και στο πλήρες έτος 2023 -ιδιαίτερα κατά τη βασική περίοδο κρατήσεων- γεγονός που οδήγησε σε αύξηση του TTV του ομίλου κατά 68% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ενισχύουμε σημαντικά τις επενδύσεις στην επωνυμία μας, την τεχνολογία και την πελατειακή μας πρόταση για να αξιοποιήσουμε αυτή τη δυναμική και να αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς μας.»