Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το αεροδρόμιο Χίθροου στο Λονδίνο προέτρεψε τις αεροπορικές εταιρείες να «εντείνουν» τις επενδύσεις τους σε προσωπικό επίγειας εξυπηρέτησης για να βοηθήσουν στην επίλυση του χάους που επηρεάζει την αεροπορία αυτό το καλοκαίρι.

Το αεροδρόμιο κόμβος του Ηνωμένου Βασιλείου έβαλε πλαφόν στη χωρητικότητα αναχώρησης επιβατών σε 100.000 την ημέρα έως τις 11 Σεπτεμβρίου, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο αριθμό επιβατών κατά την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού.

Ο Nigel Milton, επικεφαλής του προσωπικού του αεροδρομίου επέμεινε ότι το Χίθροου είχε προετοιμαστεί για την καλοκαιρινή περίοδο αιχμής, παρά τους «τις τίτλους των Τύπου που επικεντρώθηκαν στο ταξιδιωτικό χάος».
Τόνισε την έλλειψη υπηρεσιών εδάφους ως βασική αιτία αναταραχής της αεροπορίας, επισημαίνοντας πώς το 50% των εργαζομένων στην βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη εγκατέλειψε την δουλειά του κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Όπως υπογράμμισε «επί μήνες οι εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης προσπαθούν να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν ειδικευμένους εργαζομένους.
Αλλά εάν οι πελάτες τους αεροπορικές εταιρείες δεν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν τις τιμές της αγοράς, τότε δεν είναι σε θέση να καλύψουν τις θέσεις.

Οι αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν εξασφαλίσει καμία καθαρή αύξηση των πόρων επίγειας εξυπηρέτησης στο Χίθροου από τον Ιανουάριο».

Ο Nigel Milton ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να βελτιώσουν τις τρέχουσες δραστηριότητες τους «ενισχύοντας τις επενδύσεις στις εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης.

Εάν το κάνουν αυτό, τότε μπορούμε όλοι να αρχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στην ανοικοδόμηση του παγκόσμιου αεροπορικού τομέα της Βρετανίας και να επιστρέψουμε στο να προσφέρουμε στους επιβάτες μας την υπηρεσία που τους αξίζει», υποστήριξε.