Η Airhelp αναλύει τα αποτελέσματα του φετινού καλοκαιριού.

Το καλοκαίρι έχει πια ημερολογιακά τελειώσει. Οι πρώτες μετρήσεις από την απόδοση της τουριστικής κίνησης για την Ελλάδα, δείχνουν θεαματικές αυξήσεις στα αεροδρόμια όλης της χώρας. Τι έδειξαν όμως οι μετρήσεις για τις καθυστερήσεις ή τις ακυρώσεις κατά τη διάρκεια αυτού του καλοκαιριού σε σύγκριση με το προηγούμενο;

Η AirHelp καταγράφει τις πτήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους με υπαιτιότητα αποκλειστικά του αερομεταφορέα. Αυτές είναι οι περιπτώσεις που ουσιαστικά ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση. Συγκεκριμένα, ο κανονισμός της ΕΕ 261/2004, υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες να χορηγούν αποζημίωση για πτήση με καθυστέρηση άνω των 3ων ωρών καθώς και για ακύρωση από 14 μέρες και μετά από την προγραμματισμένη πτήση. Και το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει έως και 600 ευρώ. Η αποζημίωση αυτή είναι ανεξάρτητη με τη βοήθεια που παρέχουν στους επιβάτες τους κατά τη διάρκεια της καθυστέρησης είτε της επιλογής εναλλακτικής πτήσης την επόμενη ημέρα.

Τα αποτελέσματα για αυτό το καλοκαίρι δείχνουν πως οι αεροπορικές εταιρίες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα δικαιώματα των επιβατών, και παρόλο που είχαμε αύξηση πτήσεων αυτή τη χρονιά, βλέπουμε παράλληλη μείωση στα προβλήματα της συνέπειας χρόνου στις πτήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες επιβάτες δικαιούνται συνολικά για το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος 2017, το ποσό των € 8.986.670 σε σχέση με το ποσό των € 11.022.125 που ίσχυε για το αντίστοιχο τρίμηνο το 2016.

Πιο αναλυτικά, οι αποζημιώσεις ανά αεροδρόμιο είναι:

Όπως δήλωσε η κυρία Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας Airhelp για Ελλάδα «Γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο, οκτώ εκατομμύρια επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων, όμως μόνο ένα ποσοστό δύο τοις εκατό προχωρούν τελικά σε αναζήτηση της αποζημίωσης που τους αρμόζει. Αντίστοιχα και οι Έλληνες επιβάτες πρέπει να διεκδικήσουν αυτό που δικαιούνται. Προτεραιότητά μας είναι προσφέρουμε τη βοήθεια και τις νομικές υπηρεσίες ώστε όλοι οι επιβάτες να λάβουν τη νόμιμη αποζημίωσή τους. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η πλειοψηφία των αεροπορικών εταιριών ακολουθεί τις διαδικασίες και έτσι δεν χρειάζονται επιπλέον νομικές πράξεις. Άλλωστε το αίτημα αποζημίωσης είναι πλέον τόσο εύκολο που οι επιβάτες μπορούν να το κάνουν μόνο με μερικά κλικ από το smartphone τους»