thessalonikiΣτα… θρανία για την εκμάθηση του τουριστικού savoir vivre θα βρεθούν αυτοκινητιστές και αστυνομικοί της Θεσσαλονίκης για να μάθουν πώς θα μπορέσουν, από τη δική τους πλευρά, να προωθήσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης.

Εκτός της εκπαιδευτικής δράσης για τις δύο προαναφερόμενες επαγγελματικές ομάδες, οι Locals, ένα ειδικό σώμα εθελοντών τουριστικής εξυπηρέτησης – η δημιουργία του οποίου θα αποτελέσει κομβικό σημείο της διημερίδας (στις 3 και 4 Οκτωβρίου) για τις νέες προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης – θα δώσουν ένα επιπλέον “εργαλείο” για την αποτελεσματική προώθηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης. Αυτού του προϊόντος που – όπως είπε ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού και διεθνών σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου- “μπορεί να θρέψει την πόλη” και το οποίο περιλαμβάνεται σε έναν από τους βασικούς πυλώνες οικονομικής ανάπτυξης του δήμου Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Πέγκας επανέλαβε ότι, η στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης έχει, ήδη, αποφέρει θετικά αποτελέσματα από τις αγορές που προσέγγισε ο δήμος (Ρωσία, Ισραήλ, Τουρκία και Βαλκάνια) και πρόσθεσε ότι, πάνω από όλα, αυτό που χρειάζεται η πόλη για να αποτελεί ελκυστικό προορισμό είναι η ύπαρξη τοπικής τουριστικής συνείδησης. Μια συνείδηση που, όπως συμπλήρωσε, δημιουργείται μέσω της καλλιέργειας βιωματικής τοπικής περηφάνειας.

Σ’ αυτό τον τομέα ο δήμος Θεσσαλονίκης έχει να παρουσιάζει μια σειρά καλών πρακτικών που υιοθετούνται και από άλλες πόλεις του εσωτερικού και του εξωτερικού: διανυκτέρευση παιδιών στα μουσεία “sleepover”, άνοιγμα αρχαιολογικών χώρων και μνημείων με το πρόγραμμα “Μουσικές στα Μνημεία” και το Urban Pic – Nic, δωρεάν θεματικές ξεναγήσεις για τους δημότες, καθώς και δωρεάν εκμάθηση ξένων γλωσσών για επαγγελματίες του χώρου.

kerdos