Οι περισσότεροι ταξιδιώτες λένε ότι αποφεύγουν ξενοδοχεία που χρεώνουν για Wi-Fi.
Δύο στους πέντε ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου κάνουν έρευνα και κράτηση από smartphone, με τη συντριπτική πλειοψηφία, το 85% να ελέγχει για τον προορισμό ιστότοπους αξιολόγησης όπως το TripAdvisor.
Η έρευνα από την πλατφόρμα ταξιδιών Travelport, δείχνει επίσης ότι η πλειοψηφία των Βρετανών ταξιδιωτών σε ποσοστό 53% αποφεύγει τα ξενοδοχεία που χρεώνουν για Wi-Fi και σε παγκόσμιο επίπεδο το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 61%.
Οι έντονες διαφορές μεταξύ ηλικιωμένων και νεότερων ταξιδιωτών.
“Οι ηλικιωμένοι ταξιδιώτες έχουν την τάση να γνωρίζουν εκ των προτέρων τι ψάχνουν όταν ερευνούν για ένα ταξίδι, λένε οι ερευνητές. Είναι επίσης λιγότερο πιθανό να επηρεαστούν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα κλείσουν ένα ταξίδι με βάση αυτό που έχουν κάνει πριν “.
Αντίθετα, οι νεότεροι ταξιδιώτες “εξαρτώνται πολύ περισσότερο από τη βοήθεια και τις συμβουλές από άλλους. Χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για έρευνα και επηρεάζονται από αυτά.
Ωστόσο, αυτό μερικές φορές τους οδηγεί σε σύγχυση καθώς πολλοί δηλώνουν ότι πονοκεφαλιάζουν από την έντονη πληροφόρηση και δεν είναι σίγουροι για το ποιόν θα εμπιστευτούν.
Η έρευνα δείχνει ότι τέσσερα από τα πέντε άτομα ηλικίας 18-24 ετών ελέγχουν βίντεο και φωτογραφίες που δημοσιεύονται από φίλους στα social media.
Ο μέσος Βρετανός ταξιδιώτης χρησιμοποιεί 14 εφαρμογές smartphone όταν ταξιδεύει με τους χάρτες και τον καιρό από τους πιο δημοφιλείς, ενώ οι Κινέζοι χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 20.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, τονίζει η έρευνα του Travelport “οι Ινδοί είναι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές ψηφιακών ταξιδιών.
Εχουν αγκαλιάσει την ευκολία των smartphones τους και τα χρησιμοποιούν συχνά, από την κράτηση για ταξίδι έως στο να μπουν στο αεροπλάνο με ψηφιακή κάρτα επιβίβασης. ”
Η Κίνα βρίσκεται στη δεύτερη θέση, ακολουθούμενη από την Ινδονησία, τη Βραζιλία και τη Σαουδική Αραβία.