του Γιάννη Τσιρογιάννη
Το Scala επιβεβαιώνει την ποιοτική πρόοδο της Skoda η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί και σε μικρότερα οικογενειακά-χρηστικά μοντέλα, όπως αυτό εδώ.
Το χαμηλό ρύγχος (συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης Cx στο 0,29) με τα ιδιαίτερα φωτιστικά υπόσχεται να κάνει το Scala να ξεχωρίζει από απόσταση συγκριτικά με τον σωρό των πεντάθυρων hatch που κυκλοφορούν.
Παρότι ο κόσμος πριμοδοτεί τελευταία την crossoverολαγνεία, αυτό δεν σημαίνει πως το 18% της πίτας των μικρομεσαίων είναι ένα αμελητέο ποσό που δεν δικαιούται προσοχής.
Το Skoda με το ιταλικό όνομα μοιάζει να φτιάχτηκε από μέσα προς τα έξω, εκεί δηλαδή όπου οι χώροι και η απτή ποιότητα θα βάλουν τα γυαλιά σε πολλούς αλλόθρησκους.
Στο δρόμο, το ασφαλές αποτύπωμα συνδυάζεται με το τυπικό διεκπαιρεωτικό οδηγικό feedback, ευρέως γνωστό από άλλα μικρά-μεσαία μοντέλα του Group VW.
Η κύλιση είναι καλή και δεν θα κουράσει οδηγό και επιβάτες, το ίδιο ισχύει και για τον 1500άρη TSI κινητήρα των 150 ίππων με τεχνολογία απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο 7άρι κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη.
Ευκαιρίας δοθείσης, ο συγκεκριμένος επιτυχημένος συνδυασμός επιτελεί δυο σημαντικούς ρόλους.
Αφενός, προσφέρει την τεχνολογική αφρόκρεμα του ομίλου σε τιμή ευκαιρίας συγκριτικά με τα αδέλφια του, αφετέρου, δίνει αξία στις μικρότερες και πιο προσιτές εκδόσεις 1.0 με 95 και 116 ίππους (με χειροκίνητο 5άρι και 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων αντίστοιχα).
Σε αυτές λοιπόν αγοράζεις πολύ αυτοκίνητο για τα χρήματά σου, αφήνοντας εύκολα στο περιθώριο όλα τα… supermini που κυμαίνονται στην αντίστοιχη περιοχή οικονομικών.
Τιμή από 14.880 το 1.0.