ryanair612Στο διαδίκτυο και στις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα επικεντρώνεται η στρατηγική της Ryanair, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.

Ειδικότερα, ο low cost αερομεταφορέας στο πλαίσιο της νέας ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ που υιοθετεί, αναπτύσσει μία νέα ιστοσελίδα, καθώς και ανοίγει σελίδα στο Twitter.

Την ίδια ώρα, η Ryanair από 30 Οκτωβρίου αφαιρεί το χαρακτηριστικό ασφαλείας Recaptcha για μεμονωμένους επιβάτες, ενώ από 1η Οκτωβρίου διαθέτει δωρεάν εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, η οποία σήμερα κοστίζει 3 ευρώ. Τέλος, η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία στοχεύει στη μείωση του χρόνου κράτησης με μία νέα υπηρεσία εγγραφής-κράτησης που θα είναι έτοιμη το καλοκαίρι του 2014.